StoryEditor

Po toaletnom papieri sú hitom farby na vlasy

15.04.2020, 00:00

Počas posledných štyroch týždňov sa výrazne menilo nákupné správanie amerických spotrebiteľov. Na začiatku marca v panike kupovali toaletný papier. Teraz si pre zmenu zaobstarávajú produkty, ktoré by ich vytrhli z domácej nudy. A pre zavreté kaderníctva priš...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 08:54:12 - Feat.: - Title: Obávaný vírus sa nebezpečne priblížil k človeku. Vedcov z WHO najnovší vývoj prekvapil 02 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 03 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 04 - Modified: 2024-04-16 09:11:46 - Feat.: - Title: Mapa odhalila covidovú „oponu smrti“ naprieč Európou, Slovensko je na chvoste 05 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. apríl 2024 15:10