StoryEditor

Po toaletnom papieri sú hitom farby na vlasy

15.04.2020, 00:00

Počas posledných štyroch týždňov sa výrazne menilo nákupné správanie amerických spotrebiteľov. Na začiatku marca v panike kupovali toaletný papier. Teraz si pre zmenu zaobstarávajú produkty, ktoré by ich vytrhli z domácej nudy. A pre zavreté kaderníctva priš...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza) 02 - Modified: 2024-11-07 10:51:44 - Feat.: - Title: Poslanci odmietli reguláciu podmienok maloobchodného predaja počas nedele 03 - Modified: 2024-11-07 08:19:44 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode sa v septembri medziročne zvýšili. Rast podporil zásielkový predaj 04 - Modified: 2024-11-06 23:02:55 - Feat.: - Title: Lieky chceli predávať v Auparku, teraz hľadajú plán B. Prvé lastovičky prídu budúci rok, vraví šéf dm 05 - Modified: 2024-11-08 10:28:55 - Feat.: - Title: S vajcami majú problém aj Lidl, Kaufland či Billa. Budú chýbať aj na Vianoce a kedy sa trh celkom zotaví?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
15. november 2024 02:52