StoryEditorPandémia zmenila stratégiu firiem. Ponuku zúžili Cola aj Pepsi
Nákaza koronavírusom v Spojených štátoch spôsobila, že veľkí výrobcovia v obchodoch ponúkajú užšie portfólio pochúťok. Hlavným dôvodom je, že najobľúbenejšie produkty sa rýchlejšie vykúpia a producenti sa sústreďujú prednostne na ich výrobu pred produkciou menej obľúbených a predávaných produktov. Správy o zmene v produkcii hlásia aj firmy ako Coca-Cola, Pepsi alebo Mondelez, ktorý produkuje sušienky Oreo.
Tvorba zásob
S ka...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-16 13:50:38 - Feat.: - Title: Biedronka robí zmenu na poslednú chvíľu. Otvorenie predajní na Slovensku sa odkladá
02 - Modified: 2024-12-07 17:49:36 - Feat.: - Title: Pandémia zmenila pracovný trh, ľudia striedajú prácu z domu s tou v kancelárii. Najviac sa zmenil IT sektor
03 - Modified: 2024-12-03 12:15:00 - Feat.: - Title: Šéf obchodníkov pre HN: Aj náš sektor čelí kybernetickým hrozbám. Pri rizikách je dôležitý najmä zdravý rozum
04 - Modified: 2024-11-30 12:00:00 - Feat.: - Title: Vďaka bizarnej dohode so Sovietskym zväzom mala Pepsi 17 ponoriek, krížnik aj torpédoborec. Kedysi bola námornou veľmocou
05 - Modified: 2024-11-28 19:21:07 - Feat.: - Title: Predaj dlhopisov v Európe už tento rok prekonal rekord z doby pandémie, pravdepodobne ešte vzrastie