StoryEditorPandémia zmenila stratégiu firiem. Ponuku zúžili Cola aj Pepsi
Nákaza koronavírusom v Spojených štátoch spôsobila, že veľkí výrobcovia v obchodoch ponúkajú užšie portfólio pochúťok. Hlavným dôvodom je, že najobľúbenejšie produkty sa rýchlejšie vykúpia a producenti sa sústreďujú prednostne na ich výrobu pred produkciou menej obľúbených a predávaných produktov. Správy o zmene v produkcii hlásia aj firmy ako Coca-Cola, Pepsi alebo Mondelez, ktorý produkuje sušienky Oreo.
Tvorba zásob
S ka...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-04 11:40:00 - Feat.: - Title: Výraznejší obrat v maloobchode by mohol prísť na jar budúceho roka, tvrdia analytici
02 - Modified: 2025-12-04 11:16:20 - Feat.: - Title: Maloobchodné tržby v eurozóne aj v celej EÚ v októbri stagnovali
03 - Modified: 2025-11-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Epidemiológ: Naposledy vírus mutoval tak, aby nakazil čo najviac ľudí, ale neusmrtil veľa svojich hostiteľov
04 - Modified: 2025-11-28 08:43:57 - Feat.: - Title: Nay či Allegro už teraz hlásia lepší Black Friday než vlani. A to majú najsilnejšie dni ešte len pred sebou
05 - Modified: 2025-11-24 23:00:00 - Feat.: - Title: Po veľkých ambíciách prišiel útlm. Poľská Biedronka má po ôsmich mesiacoch stále iba deväť predajní