StoryEditor

Pandémia zmenila stratégiu firiem. Ponuku zúžili Cola aj Pepsi

17.06.2020, 00:00

Nákaza koronavírusom v Spojených štátoch spôsobila, že veľkí výrobcovia v obchodoch ponúkajú užšie portfólio pochúťok. Hlavným dôvodom je, že najobľúbenejšie produkty sa rýchlejšie vykúpia a producenti sa sústreďujú prednostne na ich výrobu pred produkciou menej obľúbených a predávaných produktov. Správy o zmene v produkcii hlásia aj firmy ako Coca-Cola, Pepsi alebo Mondelez, ktorý produkuje sušienky Oreo.

Tvorba zásob
S...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-08-04 05:22:51 - Feat.: - Title: Počet nových prípadov koronavírusu vo svete za uplynulý týždeň klesol 02 - Modified: 2022-08-03 08:08:08 - Feat.: - Title: Covid na Slovensku: Pozitivita dosiahla takmer 50 percent, pribudli štyri úmrtia 03 - Modified: 2022-08-03 07:16:28 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode v júni medziročne vzrástli o 1,5 percenta 04 - Modified: 2022-08-01 08:11:51 - Feat.: - Title: Covid na Slovensku: Z PCR testov pribudlo 139 prípadov, potvrdili štyri úmrtia 05 - Modified: 2022-08-01 07:16:36 - Feat.: - Title: Nemecké maloobchodné tržby v júni medziročne reálne klesli
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
08. august 2022 04:40