StoryEditor

Pandémia zmenila stratégiu firiem. Ponuku zúžili Cola aj Pepsi

17.06.2020, 00:00

Nákaza koronavírusom v Spojených štátoch spôsobila, že veľkí výrobcovia v obchodoch ponúkajú užšie portfólio pochúťok. Hlavným dôvodom je, že najobľúbenejšie produkty sa rýchlejšie vykúpia a producenti sa sústreďujú prednostne na ich výrobu pred produkciou menej obľúbených a predávaných produktov. Správy o zmene v produkcii hlásia aj firmy ako Coca-Cola, Pepsi alebo Mondelez, ktorý produkuje sušienky Oreo.

Tvorba zásob
S ka...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie 02 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok 03 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza) 04 - Modified: 2024-11-07 10:51:44 - Feat.: - Title: Poslanci odmietli reguláciu podmienok maloobchodného predaja počas nedele 05 - Modified: 2024-11-07 08:19:44 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode sa v septembri medziročne zvýšili. Rast podporil zásielkový predaj
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. november 2024 01:54