Škode sa mimoriadne darí. Rok čo rok rastú jej tržby, zisky aj marže. Sama sa pritom neustále sťažuje na nedostatok výrobných kapacít. Aj keď by sa mohlo zdať, že progres Škody sa bude páčiť aj jej vlastníkovi vo Wolfsburgu, pravda je iná.
Šéf koncernu Volkswagen Herbert Diess totiž jasne naznačil, kde má česká automobilka svoje miesto. „Nie je nám nanič, keď sa Škoda vyvíja k tretej prémiovej značke v rámci koncernu,“ uviedol v rozhovore pre Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Interné súperenie so sesterskými brandmi, ako sú Volkswagen či Audi, nie je podľa neho žiaduce.
Škoda má totiž za úlohu posilniť segment cenovo výhodných áut, od čoho sa m...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.