S povinnosťou nosiť zakryté ústa a nos sa od príchodu pandémie zmenili „skrášľovacie“ návyky žien. Pri líčení už toľko nekladú dôraz na pery, ale skôr na očné partie, ktoré sú so zakrytými ústami a nosom vidieť. Preto sa drasticky prepadol predaj rúžov. A nejde len o pery. S tým, ako ľudia trávili karanténu doma, neoslavovali sa svadby a podobné udalosti, ubudlo aj dôvodov na nosenie mejkapu. Európsky trh s dekoratívnou kozmetikou je tak ďalším segmentom, ktorý pandémia riadne pridusila. Tento rok zažíva prepady, aké v posledných rokoch nezažil....
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-04 11:40:00 - Feat.: - Title: Výraznejší obrat v maloobchode by mohol prísť na jar budúceho roka, tvrdia analytici
02 - Modified: 2025-12-04 11:16:20 - Feat.: - Title: Maloobchodné tržby v eurozóne aj v celej EÚ v októbri stagnovali
03 - Modified: 2025-11-28 08:43:57 - Feat.: - Title: Nay či Allegro už teraz hlásia lepší Black Friday než vlani. A to majú najsilnejšie dni ešte len pred sebou
04 - Modified: 2025-11-24 23:00:00 - Feat.: - Title: Po veľkých ambíciách prišiel útlm. Poľská Biedronka má po ôsmich mesiacoch stále iba deväť predajní
05 - Modified: 2025-11-24 09:39:00 - Feat.: - Title: Šéf veľkej módnej siete pre HN: Trúfalosť zlodejov je veľká. Niekedy z obchodu zmiznú celé produktové rady