StoryEditor

Reťazec H&M zákazníkom vyrobí zo starého oblečenia nové

Udržateľnosť. To je heslo posledného obdobia, ktoré čoraz častejšie využívajú svetové reťazce so spotrebnou módou. Pozadu nezostáva ani švédsky H&M, ktorý zákazníkom štokholmskej pobočky dáva po novom na výber – buď si kúpia nové oblečenie, alebo im na počkanie zrecykluje odev, ktorý už nenosia. S udržateľnosťou textilu v predajni H&M pomáha od pondelka stroj zvaný Looop. Zákazníci doň vložia čistý odev, ktorý už nechcú. Ten sa potom vn...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-23 10:00:39 - Feat.: - Title: Cenové zvraty nastali pri viacerých potravinách. Za ktoré si oproti vlaňajšku priplatíme a ktoré zlacneli? 02 - Modified: 2025-12-21 11:30:40 - Feat.: - Title: Európa chystá digitálne pasy oblečenia, tlak na globálnych výrobcov stúpa 03 - Modified: 2025-12-21 12:52:21 - Feat.: - Title: Vietnamcov už dávno nestretnete len na tržniciach. Nová generácia dáva prednosť iným sféram podnikania 04 - Modified: 2025-12-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Ocenení za udržateľnosť: Spoločnosť Schaeffler Skalica zaujala tromi inovatívnymi projektmi 05 - Modified: 2025-12-19 10:21:03 - Feat.: - Title: Ryby z parkoviska pri supermarkete sú minulosť. Ako sa darí novému oficiálnemu predaju?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. december 2025 20:55