Profit globálneho biznisu s oblečením sa v koronaroku prepadol o viac ako 90 percent. Predajne majú navyše plné sklady starých kolekcií.
Lockdown a home office priniesli nový trend: obliekať sa do teplákov či iných pohodlných kusov odevu. „Ľudia pracujúci z domu, zákaz svadieb a spoločenských udalostí. To všetko prispelo k zníženému záujmu aj v čase, keď boli predajne ešte otvorené,“ hodnotí situáciu vedúci predaja známej pánskej značky Alain Delon, Richard Wohlstein. Tento fakt potvrdzuje aj ojedinelý medziročný nárast globálneho predaja športového oblečenia. Vlani bol na úrovni sedem percent.
Zvyšok odevného trhu však zažil obrovský prepad. Americká poradenská spoločnosť McKinsey & Company vo s...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-01-02 23:01:38 - Feat.: - Title: Stiahnuť, preceniť a zas predávať. Obchody zmenili sadzby DPH, nie všetko automaticky zdraželo (+ prehľad)
02 - Modified: 2024-12-27 14:30:00 - Feat.: - Title: Obchodníci spustili povianočné výpredaje. Karty mieša aj faktor, ktorý tu vlani nebol
03 - Modified: 2024-12-26 13:23:49 - Feat.: - Title: Slabú predvianočnú nákupnú sezónu v Británii zachránili spotrebitelia až na Štedrý deň
04 - Modified: 2024-12-20 14:26:55 - Feat.: - Title: Boli pýchou Československa, dnes fungujú vďaka zahraničiu. Ikona z Trenčína sa pozerá na Západ
05 - Modified: 2024-12-16 13:50:38 - Feat.: - Title: Biedronka robí zmenu na poslednú chvíľu. Otvorenie predajní na Slovensku sa odkladá