StoryEditor

Chorvátsko láka turistov, pripravilo aj samolepkovú kampaň

21.03.2021, 23:00
Dôveryhodný podnik či inštitúcia získa samolepku Stay Safe in Croatia, ktorá by mala turistom garantovať bezpečnosť.

Obľúbená letná destinácia Čechov a Slovákov pripravila tento rok projekt na podporu miestneho cestovného ruchu. Dôveryhodné podniky v Chorvátsku dostanú špeciálnu samolepku, ktorá má garantovať bezpečnosť daného podniku alebo inštitúcie. Podľa chorvátskej ministerky turizmu a športu Nikoliny Brnjacovej sa k projektu prihlásilo už viac ako 10-tisíc chorvátskych subjektov. Samolepku môžu získať napríklad reštaurácie a bary, hotely, súkromné ··apartmány, múzeá a ďalšie...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-09-27 21:30:00 - Feat.: - Title: Predseda výboru pre obranu: Chorvátsko bude úplne odmínované v roku 2026 02 - Modified: 2022-09-23 06:17:35 - Feat.: - Title: Akvaparky po pandémii znovu ožili, drahé energie ich tlačia k zdražovaniu 03 - Modified: 2022-09-21 19:03:17 - Feat.: - Title: Fínsko chce "obmedziť alebo zastaviť" vstup do krajiny pre ruských turistov 04 - Modified: 2022-09-21 18:26:16 - Feat.: - Title: Príjmy Grécka z cestovného ruchu sa priblížili k rekordu pred pandémiou 05 - Modified: 2022-09-17 22:08:21 - Feat.: - Title: Letná sezóna na Liptove: Šialené ceny energií zatĺkajú posledné klince do rakvy
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
29. september 2022 06:53