StoryEditorChorvátsko láka turistov, pripravilo aj samolepkovú kampaň
Dôveryhodný podnik či inštitúcia získa samolepku Stay Safe in Croatia, ktorá by mala turistom garantovať bezpečnosť.
Obľúbená letná destinácia Čechov a Slovákov pripravila tento rok projekt na podporu miestneho cestovného ruchu. Dôveryhodné podniky v Chorvátsku dostanú špeciálnu samolepku, ktorá má garantovať bezpečnosť daného podniku alebo inštitúcie. Podľa chorvátskej ministerky turizmu a športu Nikoliny Brnjacovej sa k projektu prihlásilo už viac ako 10-tisíc chorvátskych subjektov. Samolepku môžu získať napríklad reštaurácie a bary, hotely, súkromné ··apartmány, múzeá a ďalšie...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-18 10:24:04 - Feat.: - Title: Predsedníčkou predstavenstva Bratislava Tourist Board sa stala Nina Erneker
02 - Modified: 2024-12-06 13:00:05 - Feat.: - Title: Chorvátsky premiér obstál v hlasovaní o vyslovení nedôvery vláde
03 - Modified: 2024-12-04 06:07:34 - Feat.: - Title: Chorvátska polícia objavila pri rodinnom dome telá dvoch detí, rodičov zatkla
04 - Modified: 2024-11-29 14:52:26 - Feat.: - Title: Laos po otrave turistov metanolom zakázal miestnu značku vodky a whisky
05 - Modified: 2024-11-27 11:36:10 - Feat.: - Title: Potravinový a chemický odpad negatívne ovplyvňuje cestovný ruch aj gastronómiu