StoryEditor

Veľké značky majú v Číne problémy pre podporu Ujgurov

30.04.2021, 00:00
290 miliónov eur H&M vlani zarobila v Číne.

Švédska odevná značka H&M čelí ťažkostiam na čínskom trhu. Dôvodom je kritika porušovania práv menšinových Ujgurov. V reakcii na to úplne zmizol tovar tejto spoločnosti z čínskych internetových obchodných platforiem. Na bojkot značky vyzvali niektorí používatelia sociálnej siete Weibo a spoluprácu s ňou, aj s firmou Nike prerušili najmenej dve čínske filmové hviezdy. Do problémov sa dostali aj značky Adidas a Puma. Reťazec H&M sa však rozhodol, že chce získať dôveru čínskych zákazníkov späť. Nie je sa čomu čudovať...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-11-29 14:33:09 - Feat.: - Title: Navonok ostrá kritika vojny, biznis s Putinom však kvitne. Ako Ázia rozvíja obchod s Ruskom 02 - Modified: 2022-10-27 22:00:00 - Feat.: - Title: Veľká anketa s ľuďmi zo slovenského biznisu. Podnikatelia prezradili, čo očakávajú od zvolených politikov 03 - Modified: 2022-10-22 10:58:48 - Feat.: - Title: ANALÝZA: Ekonomika naďalej spomaľuje. Svetový biznis bude čoskoro čeliť štyrom veľkým výzvam 04 - Modified: 2022-10-23 10:30:00 - Feat.: - Title: Od predaja Ríma až po Theranos. Toto sú najväčšie finančné podvody histórie ľudstva 05 - Modified: 2022-10-22 17:25:36 - Feat.: - Title: Aké odevy a doplnky ľudia teraz kupujú najviac? Pandémia zmenila svet módy, hovorí pre HN šéf Zalanda
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
09. december 2022 13:39