StoryEditor

Veľké značky majú v Číne problémy pre podporu Ujgurov

30.04.2021, 00:00
290 miliónov eur H&M vlani zarobila v Číne.

Švédska odevná značka H&M čelí ťažkostiam na čínskom trhu. Dôvodom je kritika porušovania práv menšinových Ujgurov. V reakcii na to úplne zmizol tovar tejto spoločnosti z čínskych internetových obchodných platforiem. Na bojkot značky vyzvali niektorí používatelia sociálnej siete Weibo a spoluprácu s ňou, aj s firmou Nike prerušili najmenej dve čínske filmové hviezdy. Do problémov sa dostali aj značky Adidas a Puma. Reťazec H&M sa však rozhodol, že chce získať dôveru čínskych zákazníkov späť. Nie je sa čomu čudovať...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-01-15 16:53:17 - Feat.: - Title: Dopadne predaj U. S. Steel nakoniec úplne inak? Do hry sa vracia známy kupca 02 - Modified: 2025-01-09 19:25:17 - Feat.: - Title: V Bratislave chceme vybudovať európsky hub pre indonézske letecké spoločnosti, tvrdí pre HN ambasádor Sutiono 03 - Modified: 2025-01-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Ako spolu súvisia inovačná a biznis stratégia? 04 - Modified: 2025-01-05 23:00:00 - Feat.: - Title: Kuracina pre HN: Raz mi napísalo arabské číslo. Zbrane chceli rozobrať, vložiť do elektrospotrebičov a pašovať 05 - Modified: 2024-12-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Ako spolu súvisia inovačná a biznis stratégia?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
17. január 2025 02:30