StoryEditor

Veľké značky majú v Číne problémy pre podporu Ujgurov

30.04.2021, 00:00
290 miliónov eur H&M vlani zarobila v Číne.

Švédska odevná značka H&M čelí ťažkostiam na čínskom trhu. Dôvodom je kritika porušovania práv menšinových Ujgurov. V reakcii na to úplne zmizol tovar tejto spoločnosti z čínskych internetových obchodných platforiem. Na bojkot značky vyzvali niektorí používatelia sociálnej siete Weibo a spoluprácu s ňou, aj s firmou Nike prerušili najmenej dve čínske filmové hviezdy. Do problémov sa dostali aj značky Adidas a Puma. Reťazec H&M sa však rozhodol, že chce získať dôveru čínskych zákazníkov späť. Nie je sa čomu čudovať...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Ako spolu súvisia inovačná a biznis stratégia? 02 - Modified: 2024-12-03 13:54:39 - Feat.: - Title: Podnikatelia pozor: Tu je osem zmien, ktoré ovplyvnia váš biznis 03 - Modified: 2024-11-25 12:00:00 - Feat.: - Title: Rodinná vojna u Krainovej: So sestrou si posielajú drsné správy, rozhádal ich biznis! 04 - Modified: 2024-10-04 10:09:48 - Feat.: - Title: Čuchajú a známkujú. Aj tak vyzerá kontrola vozidiel špecialistami na pach v bratislavskom Volkswagene (+video) 05 - Modified: 2024-09-03 08:00:00 - Feat.: - Title: Dvaja študenti prespávajú v nehnuteľnostiach, aby dokázali majiteľom, že v nich nestraší. Samozrejme si za to nechávajp platiť
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. december 2024 09:43