Zavreté kamenné obchody donútili väčšinu zákazníkov k nákupom online. Po začatí lockdownu bol najväčší záujem o ochranné pomôcky a zdravú výživu. V posledných týždňoch a mesiacoch, naopak, vyletel záujem o vlasovú starostlivosť. To sú výsledky analýzy online predajov a tržieb, ktoré zmapovala digitálna marketingová agentúra Advisio a štúdia početnosti kľúčových slov na e-shopoch od firmy Luigi’s Box, ktorá sa špecializuje na optimalizáciu vyhľadávania.
Na štatistiky online predajov malo vplyv striedavé otváranie a uzatváranie predajní počas celého roka. V niekto...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-05 15:50:16 - Feat.: - Title: Chudobnejšie Vianoce? Nie všade berú Slováci obchody útokom. Známi predajcovia priznali horšie výsledky
02 - Modified: 2025-12-04 11:40:00 - Feat.: - Title: Výraznejší obrat v maloobchode by mohol prísť na jar budúceho roka, tvrdia analytici
03 - Modified: 2025-12-04 11:16:20 - Feat.: - Title: Maloobchodné tržby v eurozóne aj v celej EÚ v októbri stagnovali
04 - Modified: 2025-11-28 08:43:57 - Feat.: - Title: Nay či Allegro už teraz hlásia lepší Black Friday než vlani. A to majú najsilnejšie dni ešte len pred sebou
05 - Modified: 2025-11-24 23:00:00 - Feat.: - Title: Po veľkých ambíciách prišiel útlm. Poľská Biedronka má po ôsmich mesiacoch stále iba deväť predajní