StoryEditorVlani na jar išli respirátory. Teraz sú v kurze farby na vlasy
3 000 percent dosiahol medziročný rast predaja vlasovej kozmetiky
Zavreté kamenné obchody donútili väčšinu zákazníkov k nákupom online. Po začatí lockdownu bol najväčší záujem o ochranné pomôcky a zdravú výživu. V posledných týždňoch a mesiacoch, naopak, vyletel záujem o vlasovú starostlivosť. To sú výsledky analýzy online predajov a tržieb, ktoré zmapovala digitálna marketingová agentúra Advisio a štúdia početnosti kľúčových slov na e-shopoch od firmy Luigi’s Box, ktorá sa špecializuje na optimalizáciu vyhľadávania.
Na štatistiky online predajov malo vplyv striedavé otváranie a uzatváranie predajní počas celého roka. V niekto...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-16 13:50:38 - Feat.: - Title: Biedronka robí zmenu na poslednú chvíľu. Otvorenie predajní na Slovensku sa odkladá
02 - Modified: 2024-12-03 12:15:00 - Feat.: - Title: Šéf obchodníkov pre HN: Aj náš sektor čelí kybernetickým hrozbám. Pri rizikách je dôležitý najmä zdravý rozum
03 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie
04 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok
05 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza)