StoryEditorVlani na jar išli respirátory. Teraz sú v kurze farby na vlasy
3 000 percent dosiahol medziročný rast predaja vlasovej kozmetiky
Zavreté kamenné obchody donútili väčšinu zákazníkov k nákupom online. Po začatí lockdownu bol najväčší záujem o ochranné pomôcky a zdravú výživu. V posledných týždňoch a mesiacoch, naopak, vyletel záujem o vlasovú starostlivosť. To sú výsledky analýzy online predajov a tržieb, ktoré zmapovala digitálna marketingová agentúra Advisio a štúdia početnosti kľúčových slov na e-shopoch od firmy Luigi’s Box, ktorá sa špecializuje na optimalizáciu vyhľadávania.
Na štatistiky online predajov malo vplyv striedavé otváranie a uzatváranie predajní počas celého roka. V niekto...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie
02 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok
03 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza)
04 - Modified: 2024-11-07 10:51:44 - Feat.: - Title: Poslanci odmietli reguláciu podmienok maloobchodného predaja počas nedele
05 - Modified: 2024-11-07 08:19:44 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode sa v septembri medziročne zvýšili. Rast podporil zásielkový predaj