Zavreté kamenné obchody donútili väčšinu zákazníkov k nákupom online. Po začatí lockdownu bol najväčší záujem o ochranné pomôcky a zdravú výživu. V posledných týždňoch a mesiacoch, naopak, vyletel záujem o vlasovú starostlivosť. To sú výsledky analýzy online predajov a tržieb, ktoré zmapovala digitálna marketingová agentúra Advisio a štúdia početnosti kľúčových slov na e-shopoch od firmy Luigi’s Box, ktorá sa špecializuje na optimalizáciu vyhľadávania.
Na štatistiky online predajov malo vplyv striedavé otváranie a uzatváranie predajní počas celého roka. V niekto...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-06 18:31:53 - Feat.: - Title: Ceny potravín za päť rokov stúpli o polovicu a bude ešte horšie. Maloobchodníci: Zdražovanie už tlmiť nemôžeme
02 - Modified: 2025-10-31 15:44:40 - Feat.: - Title: Šéf XXXLutz pre HN: Slováci majú radi značkový sortiment. Na Západe už však majú éru nákupu luxusu za sebou
03 - Modified: 2025-10-28 07:42:39 - Feat.: - Title: Biedronka verzus Lidl: v čom sú ich začiaky na slovenskom trhu iné?
04 - Modified: 2025-10-24 08:48:49 - Feat.: - Title: Dostanú Tesco a Košík veľkú konkurenciu? V hre je príchod českého giganta na Slovensko
05 - Modified: 2025-09-26 09:42:36 - Feat.: - Title: Obchody budú otvorené po novom. Čo na vládne zmeny hovoria predavači a odborníci?