StoryEditor

Kde majú automobilky o inteligentné systémy záujem?

27.12.2017, 12:33
Kým USA a Európa sú v tomto smere pokrokoví, Japonsko je skôr konzervatívne.

Cortica spolupracuje na vývoji a zavádzaní systému predovšetkým s nemeckými automobilkami. Aj to je dôvod, prečo ho spoločnosť testuje okrem Izraela aj na nemeckých či iných európskych cestách. „Nemci majú v automobilovom biznise úzke kontakty s Američanmi, takže sa nám otvára skutočne veľký trh. Naopak, Japonci sú v tomto smere skôr konzervatívni. My systém neustále zdokonaľujeme, aby fungoval naozaj všade,“ dopĺňa pre HN Yaniv Hen.


Šéfovia spoločnosti Cortica, ktorú pred 10 rokmi zakladali okrem Odinaevovej aj počítačoví vedci Igal Raichelgauz a Yehoshua Zeevi, sú si globálneho potenciálu svojho produktu veľmi dobre vedomí. I preto má dnes firma, ktorá je top izraelským vlastníkom patentov v oblasti umelej inteligencie, okrem sídla v Tel Avive aj výskumné a vývojové centrum spolu s kanceláriami v New Yorku. „Cortica chce určite expandovať i do ďalších krajín,“ prízvukuje pre HN Daniela Jinichová zodpovedná za vzťahy spoločnosti s médiami.

01 - Modified: 2023-03-24 23:00:00 - Feat.: - Title: Tlak na emisie môže mať opačný efekt. Malé autá zmiznú, nahradia ich staré jazdenky, znie z Volkswagenu 02 - Modified: 2023-03-24 13:08:48 - Feat.: - Title: EÚ brojí proti SUV. Poplatky za parkovanie podľa veľkosti auta a iné parkovacie boxy? 03 - Modified: 2023-03-24 10:29:07 - Feat.: - Title: Vznikajú nové kulty, ktoré uctievajú umelú inteligenciu ako božstvo. Plánujú stavať aj chrámy 04 - Modified: 2023-03-24 08:57:27 - Feat.: - Title: Počet prepravených osôb v januári stúpol o viac ako štvrtinu 05 - Modified: 2023-03-23 13:22:22 - Feat.: - Title: Nemecké odbory vyhlásili na pondelok štrajk vo verejnej doprave
menuLevel = 2, menuRoute = focus/biznis, menuAlias = biznis, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
25. marec 2023 14:53