StoryEditor

Kde majú automobilky o inteligentné systémy záujem?

27.12.2017, 12:33
Kým USA a Európa sú v tomto smere pokrokoví, Japonsko je skôr konzervatívne.

Cortica spolupracuje na vývoji a zavádzaní systému predovšetkým s nemeckými automobilkami. Aj to je dôvod, prečo ho spoločnosť testuje okrem Izraela aj na nemeckých či iných európskych cestách. „Nemci majú v automobilovom biznise úzke kontakty s Američanmi, takže sa nám otvára skutočne veľký trh. Naopak, Japonci sú v tomto smere skôr konzervatívni. My systém neustále zdokonaľujeme, aby fungoval naozaj všade,“ dopĺňa pre HN Yaniv Hen.


Šéfovia spoločnosti Cortica, ktorú pred 10 rokmi zakladali okrem Odinaevovej aj počítačoví vedci Igal Raichelgauz a Yehoshua Zeevi, sú si globálneho potenciálu svojho produktu veľmi dobre vedomí. I preto má dnes firma, ktorá je top izraelským vlastníkom patentov v oblasti umelej inteligencie, okrem sídla v Tel Avive aj výskumné a vývojové centrum spolu s kanceláriami v New Yorku. „Cortica chce určite expandovať i do ďalších krajín,“ prízvukuje pre HN Daniela Jinichová zodpovedná za vzťahy spoločnosti s médiami.

01 - Modified: 2024-04-23 13:32:33 - Feat.: - Title: V recenziách sa mu vysmiali. Toto zariadenie malo nahradiť mobily 02 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár) 03 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 04 - Modified: 2024-04-19 08:48:12 - Feat.: - Title: 5 praktických tipov, ako môžete použiť umelú inteligenciu vo svojom každodennom živote 05 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút
menuLevel = 2, menuRoute = focus/biznis, menuAlias = biznis, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
23. apríl 2024 23:54