![43ed3ad5-4ee2-42bb-9b09-56b0017fcf4a](https://static.hnonline.sk/images/archive/2019/09/19/43ed3ad5-4ee2-42bb-9b09-56b0017fcf4a.jpg)
„Stiahni, objednaj, vychutnaj.“ Heslo donáškovej spoločnosti Wolt, ktorá už rok útočí na slovenský trh, sa stalo synonymom zmien v našich nákupoch potravín spôsobených koronavírusom. Po marcovom zatvorení drvivej väčšiny reštaurácií a barov boli mnohí Slováci prinútení buď si nakúpiť jedlá a nápoje v maloobchodných prevádzkach, alebo si ich nechať doviezť až domov prstredníctvom donáškových firiem. To umožnilo novému segmentu raketový nárast, ktorý si chce zachovať aj po skončení pandémie.
V nasledujúcich otázkach a odpovediach si prečítajte, ktoré firmy poskytujúce dovoz potravín sa bijú o slovenského zákazníka, ako sa niekoľkomesačné zatvorenie reštauračných zariadení dotklo jednotlivých segmentov aj ako chcú tieto odvetvia využiť nárast popularity donášok.