„Stiahni, objednaj, vychutnaj.“ Heslo donáškovej spoločnosti Wolt, ktorá už rok útočí na slovenský trh, sa stalo synonymom zmien v našich nákupoch potravín spôsobených koronavírusom. Po marcovom zatvorení drvivej väčšiny reštaurácií a barov boli mnohí Slováci prinútení buď si nakúpiť jedlá a nápoje v maloobchodných prevádzkach, alebo si ich nechať doviezť až domov prstredníctvom donáškových firiem. To umožnilo novému segmentu raketový nárast, ktorý si chce zachovať aj po skončení pandémie.
V nasledujúcich otázkach a odpovediach si prečítajte, ktoré firmy poskytujúce dovoz potravín sa bijú o slovenského zákazníka, ako sa niekoľkomesačné zatvorenie reštauračných zariadení dotklo jednotlivých segmentov aj ako chcú tieto odvetvia využiť nárast popularity donášok.
Wolt
StoryEditor
Namiesto pubov čapované pivo až domov? Ako koronakríza zmenila naše nákupy
Slováci si v uplynulých mesiacoch zvykli na dovoz jedla a nápojov až domov, straty z gastro prevádzok to však producentom nenahradilo.