HN/Pavol Funtál
StoryEditor

Spor o trasovanie

02.05.2018, 10:24
Na začiatku roka 2015 hrozil pri výstavbe tunela Čebrať zosuv pôdy.

Diaľničiari predstavili niekoľko alternatívnych variantov trasovania diaľnice.

Ako najlepší z hľadiska technického, finančného aj environmentálneho sa NDS javí variant V2. K rovnakým záverom dospelo ministerstvo životného prostredia.

Pôvodne sa malo stavať podľa plánu V0.

Poslanci žiadajú stavať podľa ich vlastného variantu V3.

To by zahŕňalo posunutie západného portálu tunela a jeho predĺženie o ďalších 600 metrov. Šanobová tvrdí, že občania Hrboltovej žiadajú, aby im NDS dokázala, že ich trasovanie je nereálne.

„Ak je V3 nerealizovateľná na základe prieskumných diel z obdobia, počas ktorého neodhalili riziká plánovanej trasy V0, tak potom existuje logický záver, že argumenty NDS sú chybné,“ nazdávajú sa poslanci.

01 - Modified: 2024-12-29 15:39:48 - Feat.: - Title: HN24: D1 02 - Modified: 2024-12-26 14:30:00 - Feat.: - Title: Diaľnice v roku 2025: štát chce odovzdať veľkú porciu kilometrov. Odľahčia sa metropoly aj mestá na severe 03 - Modified: 2024-12-23 11:55:14 - Feat.: - Title: Diaľnice v roku 2024: Nedokončil sa ani jeden úsek, minister Ráž však odštartoval tendre na 40 kilometrov 04 - Modified: 2024-12-16 07:45:04 - Feat.: - Title: Na diaľnici v smere zo Senca do Bratislavy sú dve nehody, vodiči sa zdržia 05 - Modified: 2024-12-01 08:27:42 - Feat.: - Title: Motoristi môžu od soboty jazdiť z D1 priamo na obchvat Bratislavy
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
30. december 2024 22:46