Známe postavy z televíznej šou priamo pri pulte na prejavy v parlamente. Návšteva slávnej rodiny Geissenovcov na Slovensku vzbudila negatívne, ale aj pozitívne ohlasy. Rodine ukázali parlament, videli aj Banskú Štiavnicu či Orechovú Potôň. Hoci na ich návštevu neboli použité peniaze daňových poplatníkov, ich prítomnosť vyvolala aj vlnu nevôle. Odvysielanie v relácii má pritom pomôcť slovenskému cestovnému ruchu. Zisťovali sme, aký výsledok by slovenská strana považovala za úspech, ako sa vlastne taký zásah meria a za koľko Slovensko propaguje cestovný ruch.
Miliónové odhady
Známy pár sa pre návštevu Slovenska rozhodol po stretnutí s ministrom hospodárstva SR Richardom Sulíkom. Na výstave EXPO v Dubaji s nimi dohodol bezplatnú propagáciu Slovenska v ich šou Geissenovci – Ťažký život milionárov. Pôvodná dohoda bola, že nakrútia jednu epizódu zo Slovenska, nakoniec však bude krajina figurovať zrejme až v troch dieloch. V ich domácom Nemecku tento rok vysielajú už 20. sezónu.
Strana SaS na otázky, akú sledovanosť a následný prínos pre Slovensko bude minister hospodárstva považovať za úspech, neodpovedala. Portál Media Boom však píše, že podľa ministra hospodárstva jeden diel relácie prináša marketingovú hodnotu 100-tisíc eur, ktorú Slovensko dostáva zadarmo.
„Toto je jeden zo spôsobov, ako dostať Slovensko ‚do s...
Zostáva vám 85% na dočítanie.