StoryEditor

Používatelia sú rôzni, Facebooku však určite robíme radosť, tvrdí odborník

05.02.2019, 23:00
Špecialista na výkonnú reklamu na Facebooku David Lörincz prognózuje, že roku 2019 budú na sociálnej sieti dominovať Stories a možno sa dočkáme aj nákupov priamo cez túto platformu.

Facebook už dávno nie je iba portál na komunikáciu ľudí, ale aj priestor na reklamu. Kedy prišiel ten najväčší zlom, keď sa spoločnosti začali orientovať na túto sociálnu sieť?
Bol to jednoznačne až rok 2012, keď sa Facebook stal verejne obchodovateľnou spoločnosťou. Vznikla platforma na reklamu tak, ako ju poznáme dnes a reklama sa začala objavovať medzi príspevkami priateľov. Samzrejme, možností cielenia a typov r...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-05 23:00:00 - Feat.: - Title: Výživové doplnky: Aké zvoliť, prečo si dať pozor na vajcia, nebehať nalačno a ako je to s proteínmi? 02 - Modified: 2025-12-05 23:00:00 - Feat.: - Title: Realitný maklér Andrej Grežďo: Ako nájsť dobrú nehnuteľnosť, dobrého makléra a kupovať či vyčkávať? 03 - Modified: 2025-12-04 16:20:23 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia vstupuje do fintechu. Rozumieť jej začínajú aj Slováci, hoci ešte nie sme tam kde Singapur 04 - Modified: 2025-12-01 14:41:15 - Feat.: - Title: Kenská diplomatka pre HN: Afrika tvorí budúcnosť celej planéty. Hlavnou témou sa tu stáva produkcia potravín 05 - Modified: 2025-11-29 23:00:00 - Feat.: - Title: Nič sa nezmenilo. Gauneri a korupčníci ostali rovnakí a stále idú v tých svojich ušpinených igelitkách
menuLevel = 2, menuRoute = focus/publicistika, menuAlias = publicistika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
06. december 2025 09:01