FacebookReuters
StoryEditor

Ako sa zmenia politické online reklamy?

19.10.2017, 14:19
Na základe súčasnej kontroverzie okolo platených reklám a ďalších politických aktivít na sociálnych sieťach sa podľa spravodajského webu NPR rysujú niektoré zmeny v amerických zákonoch.

Tieto zmeny by mali narovnať mediálne prostredie. Dnes je totiž napríklad politická reklama v televízii či v tlači zákonom regulovaná.

Informácie o platcovi

Musí povedzme obsahovať informácie o tom, kto ju zaplatil. „Senátori teraz pracujú na legislatíve, ktorá by vyžadovala od webových platforiem, teda aj od Googlu a ďalších, aby uverejňovali mená ľudí a organizácií, ktoré zaplatili viac ako 10-tisíc dolárov za volebné reklamy,“ hovorí analytička Laura Sydellová.

Nové pravidlá
Facebook už teraz zavádza nové pravidlá pre volebné kampane podobné tým, ktoré platia pre predvolebné reklamy v Česku. Reklama napríklad bude musieť obsahovať informáciu o tom, kto ju platil. Túto informáciu bude sociálna sieť overovať.

01 - Modified: 2017-10-19 12:25:47 - Feat.: 0 - Title: Manipulácia volieb v USA. Je Facebook zbraňou v Putinových rukách?
01 - Modified: 2022-06-25 06:47:41 - Feat.: - Title: Ani počas druhej svetovej vojny sa ľudia nepýtali na výplatu, odkázal šéf štrajkujúcim v Rusku 02 - Modified: 2022-06-24 18:03:02 - Feat.: - Title: Ruský súd potvrdil prepustenie profesora z univerzity za postoj k Ukrajine 03 - Modified: 2022-06-24 11:54:12 - Feat.: - Title: Pád Severodonecka: Moskva vnútila Kyjevu svoju taktiku. Hrozí ukrajinskej obrane zrútenie? (analýza) 04 - Modified: 2022-06-24 22:00:00 - Feat.: - Title: Omyl Samuela Huntingtona v tom, že Rusko nie je nepriateľ 05 - Modified: 2022-06-23 14:45:52 - Feat.: - Title: Nemecko varuje pred kolapsom na energetických trhoch, situáciu prirovnáva k pádu Lehman Brothers
menuLevel = 2, menuRoute = focus/zahranicie, menuAlias = zahranicie, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
25. jún 2022 13:31