210 rokov PEUGEOT: ZAMESTNANCI - je to jednoduché. Bez nich by PEUGEOT neexistoval

PEUGEOT oslavuje 210 rokov svojej existencie - pripomeňme si najvýznamnejšie momenty v histórii spoločnosti PEUGEOT, najstaršej automobilovej značky, ktoré je dodnes prítomná na trhu.

Práve 26. septembra 1810 vznikla oficiálne spoločnosť PEUGEOT Frères Aînés aktom finančného  vkladu do registra. Táto listina  sa stále dá nájsť v archívoch Archives de Terre-Blanche (Doubs).

Rodina PEUGEOT už viac ako dve storočia revolučne prechádza od módy v 19. storočí s kovovými konštrukciami krinolín dámskych sukní, až po modernú mobilitu s bicyklami a automobilmi.

Je to značka, ktorú vytvárali kreatívni ľudia, konštruktéri či dizajnéri. Viac ako dve storočia rúcali zažité predstavy, aby nanovo vytvárali normy a štandardy mobility. Bolo to práve spojenie mužov a žien, vďaka ktorým dokázala značka PEUGEOT celé roky prinášať nové inovatívne riešenia a s prehľadom si nachádzala cestu do budúcnosti.

ZAMESTNANCI. Je to jednoduché. Bez nich by PEUGEOT neexistoval

Ak by bol Armand PEUGEOT stále s nami, videl by, ako sa rozšírila dobrodružná cesta, na ktorú sa kedysi vydal sám a ako dnes po nej kráča obrovské množstvo jeho spolupracovníkov.

Videl by, ako ich talent, kreativita a vášeň každý deň pomáhajú vo viac než 160 krajinách sveta nanovo vytvárať štandardy pre mobilitu budúcnosti.

Videl by, ako pracujú na viac než 110 rôznych pracovných pozíciách a že aj vďaka nim sa PEUGEOT  stal prvým automobilovým výrobcom, ktorý sa môže pochváliť tým, že má súčasne vo svojom portfóliu až tri modely, ktoré získali prestížny titul “Auto roka”.

O značke PEUGEOT

Na základe svojej technologickej ofenzívnej stratégie a elektrifikácie celého svojho modelového radu, vstupuje značka PEUGEOT s entuziazmom  do obdobia energetického prechodu. Stimulujúca a obohacujúca jazda, elegantný dizajn a nekompromisná kvalita sú odhodlaním značky voči zákazníkom a prispievajú k emóciám každého modelu  PEUGEOT. Prítomná vo viac ako 160 krajinách prostredníctvom 10 000 predajných miest, v roku 2019 značka predala  takmer 1 500 000 vozidiel po celom svete. PEUGEOT kombinuje všestrannú Excellence, Allure a Emotion s ambíciami byť špičkovou všeobecnou  značkou v celosvetovom meradle. 

(Špeciálny projekt)

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.