V rozhovore so Zuzanou Dvorákovou, riaditeľkou odboru komunikácie s verejnosťou Sociálnej poisťovne sa okrem iného dozviete:
- ako prebieha aktivácia aplikácie a čo k tomu potrebujeme,
- ako funguje v aplikácii personalizovaná domovská obrazovka každého poistenca,
- čo všetko si už vieme vybaviť pomocou aplikácie tak, aby sme sa vyhli volaniam či osobným návštevám Sociálnej poisťovne,
- ako si môžeme kontrolovať ePN priamo vo svojom mobile,
- že aplikácia poistenca dokáže upozorniť na platby a prípadné nedoplatky a umožňuje aj rýchlu predbežnú registráciu zamestnanca, čo ocenia najmä zamestnávatelia,
- ako funguje funkcia „Príprava na dôchodok“ a čo všetko dokáže,
- aké nové funkcie pribudnú už v krátkom čase (napr. push notifikácie, digitálne žiadosti, či automatické priznania dávok),
- ako je zabezpečená ochrana osobných údajov v aplikácii,
- ale aj to, ako sú plány Sociálnej poisťovne pri postupnom budovaní „digitálnej pobočky“.
Článok vznikol v spolupráci s Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny.
