Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
22.06.2018, 00:00

Kofola kúpila mŕtvu značku: minerálnu vodu Kláštorná

Nápojový gigant z Česka kúpil značku, ktorá už štyri roky vody nebalí. Zaujímal sa o ňu aj najväčší konkurent Kofoly.

Dva dni a dve rôzne situácie – takýto scenár zažila v týchto dňoch Kofola. Firma najprv v strede týždňa doslova vybuchla na burze. Dôvod? Akcionár spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko, CED Group ovládaná poľským investičným fondom Enterprise Investors, predával na pražskej burze svoj 8,5-percentný podiel. A to sa odzrkadlilo aj na cene akcií Kofoly, ktoré v priebehu dňa spadli o takmer pätinu. Firma sa však už o deň neskôr pochválila akvizíciou Kláštornej a burzy reagovali opäť. Tentoraz päťpercentným nárastom.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 74% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.