Svoje prvé fitnescentrum otvárala v súčasnosti jedna z najväčších sietí na Slovensku v roku 2013. Bratislavčanov oslovovala novým konceptom podobným známej leteckej spoločnosti Ryanair. Lacný palubný lístok, teda permanentka, osloví širokú klientelu, všetko ostatné je však spoplatnené extra sadzobníkom – napríklad uterák, založenie klubového účtu či kladka na skrinku. Odvtedy sa medzinárodná nízkonákladová sieť Fit Up! rozrástla na sedem pobočiek. Tri má v hlavnom meste Slovenska a po jednej v Trnave, Žiline, Prahe a Ostrave. Spoločnosť Uppsala z Trnavy, ktorá stojí za projektom Fit Up!, však dobiehajú staré dlhy. Tie aktuálne rieši ozdravením svojho biznisu cez reštruktu...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.