Značka Winterthur od januára nahradí značku Credit Suisse Life & Pensions (CSLP) na Slovensku, v Poľsku, Maďarsku a Českej republike. Rebranding na 130-ročnú značku Winterthur prebehne vo všetkých stredoeurópskych spoločnostiach švajčiarskej skupiny Credit Suisse Group (CSG), ktoré sú zamerané na životné poistenie a penzie. "Účelom tohto rozhodnutia je ďalšia profilácia a jednotné prezentovanie Winterthur Group na svetových trhoch," uviedol na včerajšej tlačovej konferencii Peter Žaluda, generálny riaditeľ CSLP pre SR a ČR. Zatiaľ nebola vybratá reklamná agentúra, ktorá bude mať na starosti propagáciu rebrandingu. Spoločnosť sa však hodlá držať zaužívanej stratégie a v nadlinkovej reklamnej kampani bude prízvukovať svoj švajčiarsky pôvod. V logu Credit Suisse nastanú len malé zmeny a s touto značkou sa na Slovensku stretneme iba v súvislosti s bankovými službami. Podľa výkonného riaditeľa CSLP Dušana Doliaka rebranding v rámci obchodnej stratégie v SR neprinesie zmeny. Neuviedol, či sa spoločnosť zaujíma o akvizíciu niektorého z menších hráčov na trhu dôchodkového sporenia. Konsolidáciu trhu DSS však očakáva ešte v tomto roku, keď by mohlo dôjsť k spojeniu aspoň pri troch subjektoch. "Také sú signály trhu," dodal.
Spoločnosť Credit Suisse vkročila na slovenský trh v roku 2002 vstupom do vtedajšej DDP Lipa. Na Slovensku pod značkou CSLP zastupuje životnú poisťovňu, doplnkovú dôchodkovú poisťovňu a dôchodkovú správcovskú spoločnosť. V poslednom spomínanom segmente je najsilnejším hráčom na trhu, ktorý s trhovým podielom okolo 30 % ako prvý v SR prekročil miliardový objem v prostriedkoch pripísaných na dôchodkové účty sporiteľov. Spoločnosť Winterthur založili v roku 1875 v rovnomennom švajčiarskom meste Winterthur. Súčasťou švajčiarskej finančnej skupiny CSG je od roku 1997.
StoryEditor