StoryEditor

IBM malým a stredným podnikom

20.02.2003, 23:00
Autor:
SITASITA

Spoločnosť IBM predstavila rozsiahlu iniciatívu nazvanú IBM Small and Medium Business (SMB) Advantage, ktorá má pomôcť 90 000 podnikovým partnerom spoločnosti zvýšiť zisky a efektívne poskytovať služby rastúcemu technologickému trhu malých a stredných podnikov (MSP), s celkovou hodnotou 300 mld. USD. Iniciatíva, ktorá bude oficiálne oznámená v marci na konferencii PartnerWorld 2003 v New Orleans, pozostáva z nástrojov na generovanie dopytu, odbytových odmien za rast v oblasti MSP a nástrojov na otváranie odbytových kanálov. Všetky prvky sa budú poskytovať v rámci programu IBM PartnerWorld. IBM má záujem využiť veľký dosah a skúsenosti svojej siete obchodných partnerov na ponuku riešení a služieb pre e-biznis typu On Demand (na požiadanie) na trhu MSP. Tento záujem je podložený investíciou vo výške 500 mil. USD do programov na tvorbu dopytu a motivačných odmien za objemy predaja, ktoré majú za cieľ zvýšiť ziskovosť obchodných partnerov v oblasti MSP. Spoločnosť IBM vie o špecifických a rozmanitých technologických potrebách malých a stredných podnikov, a preto investuje do vývoja produktov a služieb, ktoré majú pomôcť konkrétne týmto zákazníkom v transformácii na e-biznis typu On Demand. Nákladovo efektívne riešenia môžu obchodní partneri nielen predávať, ale aj upravovať.

menuLevel = 2, menuRoute = hnporadna/podnikanie, menuAlias = podnikanie, menuRouteLevel0 = hnporadna, homepage = false
25. november 2024 16:31