© The Financial Times Limited 2020. Všetky práva vyhradené.
Za preklad článku zodpovedajú výhradne Hospodárske noviny. Financial Times Limited nenesie žiadnu zodpovednosť za presnosť alebo kvalitu prekladu.
Kamenné maloobchodné predajne v krajinách Západu to buď túto nákupnú sezónu dajú, alebo upadnú do zabudnutia. Popularita nakupovania v lete prudko stúpla, ale s nástupom delta variantu stúpla frustrácia spotrebiteľov z prázdnych regálov a dlhých radov. Vo Veľkej Británii a v Amerike sa objem fyzických návštev v obchodoch znížil v porovnaní s rokom 2019 o pätinu.
Mladí však stále majú chuť ísť nakupovať von. Údaje firmy Accenture naznačujú, že 70 percent ľudí z generácie Z chce vianočné nákupy vybaviť v kamenných obchodoch, kým 54 percent staršej generácie chce nakupovať na internete. Mladých k nákupom v kamenných obchodoch motivuje obava z ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.