© The Financial Times Limited 2020. Všetky práva vyhradené.
Za preklad článku zodpovedajú výhradne Hospodárske noviny. Financial Times Limited nenesie žiadnu zodpovednosť za presnosť alebo kvalitu prekladu.
Byť šéfom globálnej automobilky si vyžaduje mať široké portfólio talentov. Vaše schopnosti musia pokryť všetko od rekonštrukcie dodávateľského reťazca zasiahnutého krízou, epochálnych stávok na novovznikajúce technológie až po schopnosť vytvoriť chytľavý názov pre hatchback strednej triedy.
Základnou požiadavkou je však schopnosť predávať autá. To je niečo iné ako vypustiť niekoľko miliónov vozidiel na medzinárodné trhy. Vyžaduje si to triky usmievajúceho sa dravca, ktoré dostanú to auto von z garáže. Kľúčová je neochvejná viera v produkt. Zdá sa však, že tá je práve v tejto chvíli nečakane prchavá. Dokonale to ilustroval Nissan.
Odkedy sa v roku 2019 stal výkonným riaditeľom tretieho najväčšieho japonského výrobcu áut Makoto Učida, pripomínal človeka, ktorý sa stará o zraneného vtáčika, ktorý nelieta. Pr...
Zostáva vám 85% na dočítanie.