StoryEditor

Facebook nad bilbordy

05.11.2017, 23:00
Politici museli za svoje prezentácie platiť, ak teda nechceli skončiť v nudnom Prieskumníkovi.

Otrepaný fór pri župných voľbách hovorí – vyhrá ten, kto má viac fejsbúkových priateľov. Skutočnosť, že na kreslo predsedu samosprávneho kraja postačí pár tisíc hlasov, nie je nová. Špecifikom piatych župných volieb bol však nielen zvýšený záujem verejnosti spôsobený obavami z...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-26 23:00:00 - Feat.: - Title: Budúcnosť bude významne formovať konsolidačný balíček (komentár šéfa Kauflandu) 02 - Modified: 2024-12-25 23:00:00 - Feat.: - Title: Znepokojuje ma, aké vzory sa po novom smerom k verejnosti ukazujú, a tým aj legitimizujú (komentár šéfa ČSOB) 03 - Modified: 2024-12-24 23:00:00 - Feat.: - Title: Čoskoro prídu zmeny, aké sme ešte nezažili (komentár Alexeja Beljajeva) 04 - Modified: 2024-12-23 23:00:00 - Feat.: - Title: Európa zachraňuje každého, koho môže. Zabudli sme však najprv zachrániť samých seba (komentár šéfa Siemensu) 05 - Modified: 2024-12-22 23:00:00 - Feat.: - Title: Nežijeme vo vákuu (komentár Juraja Nevolníka, šéfa Penta Real Estate)
menuLevel = 2, menuRoute = komentare/komentare-hn, menuAlias = komentare-hn, menuRouteLevel0 = komentare, homepage = false
27. december 2024 06:06