Ficov vládny Smer používa marketing s takou brilantnosťou, že dokáže presvedčiť neveriaceho, aby sa stal kňazom. Svedčí o tom aj debata o novej minimálnej dani – takzvanej licencii, ktorú budú musieť zaplatiť všetky obchodné firmy bez ohľadu na výšku zisku či dokonca straty. Povedzme si na rovinu, že n...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2005-09-06 19:48:07 - Feat.: 0 - Title: Avíza 7. 9. 2005
01 - Modified: 2024-11-04 18:30:00 - Feat.: - Title: Lacný raj energií si odskákali slovenské firmy. Biznis: Vytvorila sa pasca, lepšie sú na tom aj bohatí Nemci
02 - Modified: 2024-11-04 16:30:00 - Feat.: - Title: Strategické partnerstvo s Čínou: Prečo až teraz? (komentár)
03 - Modified: 2024-11-04 15:36:25 - Feat.: - Title: Študenti s nápisom Ja milujem Fica pobúrili dôchodcov aj Šutaja Eštoka. Riaditeľovi školy chodia vyhrážky
04 - Modified: 2024-11-04 11:56:26 - Feat.: - Title: Fico neinformoval verejnosť o návšteve Číny. Jeho rozhodnutia teraz môžu poškodiť Slovensko, upozorňuje SaS
05 - Modified: 2024-11-04 11:02:46 - Feat.: - Title: Ficova podnikateľská misia v Číne je historicky najväčšou, zúčastňuje sa jej 77 slovenských podnikateľov