Zamestnanci spoločnosti Volkswagen Slovakia pracujú pri výrobnej linke v Bratislave. FOTO: TASR
StoryEditor

Čo potápa našu ekonomiku

10.08.2022, 00:00

Koniec materiálových disrupcií v dodávkach z Ukrajiny aj z lockdownom uväznenej Číny je pre naše automobilky svetlom na konci tunela.

V otázkach hospodárskej politiky majú vlády obmedzený výber. Ekonomickú transformáciu po rozpade socializmu mohli krajiny východnej Európy ukotviť o peňažnú zásobu, alebo o menový kurz. Väčšina zvolila konkurenčnú devalváciu vlastnej meny, k...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-07-27 11:11:22 - Feat.: 1 - Title: Priemysel aj poľnohospodárstvo utlmí cenový zotrvačník 02 - Modified: 2022-07-26 10:48:32 - Feat.: 1 - Title: Súmrak Západu uvrhne do recesie aj Slovensko​ 03 - Modified: 2022-07-25 08:05:36 - Feat.: 1 - Title: COVID-19 zasiahol Čínu tvrdšie, ako sa očakávalo 04 - Modified: 2022-07-19 22:00:00 - Feat.: 1 - Title: Megainvestícia Volva je udalosťou desaťročia 05 - Modified: 2022-06-07 13:17:02 - Feat.: 1 - Title: Slovensko potrebuje rast ako soľ, no svet už nefunguje tak ako predtým
01 - Modified: 2024-10-30 09:08:39 - Feat.: - Title: Najväčší prepad na Slovensku od covidu. Ľudí po ohlásení konsolidácie ovládli finančné obavy 02 - Modified: 2024-10-29 19:00:00 - Feat.: - Title: Akcie nie sú ekonomika 03 - Modified: 2024-10-28 09:05:31 - Feat.: - Title: Volkswagen zvažuje zníženie miezd a zmrazenie ich rastu, chce ušetriť štyri miliardy 04 - Modified: 2024-10-25 21:11:46 - Feat.: - Title: Agentúra S&P potvrdila rating Slovenska na úrovni A+ so stabilným výhľadom 05 - Modified: 2024-10-22 14:33:16 - Feat.: - Title: Slovensko má štrnásty najnižší deficit v rámci EÚ. Najzadlženejšou krajinou ostáva Grécko
menuLevel = 2, menuRoute = komentare/komentare-hn, menuAlias = komentare-hn, menuRouteLevel0 = komentare, homepage = false
02. november 2024 06:05