Vybetónované priestory okolo Trnavského mýta a chátrajúca tržnica sú často skloňované pojmy kandidátov na primátora hlavného mesta.Pavol Funtál
StoryEditor

Kampani chýbajú reálne riešenia, tvrdia marketéri

04.11.2018, 23:00
Šesť dní pred voľbami vrcholí kampaň v hlavnom meste. Kandidáti môžu minúť 250-tisíc eur.

Doprava, parkoviská či zeleň, to sú slová, ktoré pred voľbami skloňovali všetci kandidáti na primátora hlavného mesta najčastejšie. Na ich komunálnu kampaň, pár dní pred voľbami, sme sa pozreli spolu s politickými marketérmi.


Bez konkrétnych riešení

Toto je problém a takto ho vyriešim – znela odpoveď všetkých oslovených na našu otázku, na čom by mala byť postavená kampaň komunálneho politika. Konkrétne riešenia však kandidáti v Bratislave podľa nich neprinášajú.

„Je to všetko ako ,cez kopirák‘, akurát sa na bilbordoch menia farby a ...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-04 11:00:00 - Feat.: - Title: Najlepšie memečka týždňa: Tieto dni je to hotová slayáda 02 - Modified: 2025-11-27 20:00:53 - Feat.: - Title: Najlepšie memečka týždňa: Sú také dobré, že ak by išlo o úrad, minister vnútra by ho hneď zrušil 03 - Modified: 2025-11-21 14:28:00 - Feat.: - Title: Analytik Hanes v HNtelevízii: To, čo sa podarilo SaS, je u nás nevídané. KDH urobilo dobré rozhodnutie 04 - Modified: 2025-11-21 13:16:20 - Feat.: - Title: Hlas kričí neskoro a navyše chybne verejne 05 - Modified: 2025-11-20 09:25:09 - Feat.: - Title: Robert Fico by už nemal chodiť pred novinárov a novinári by už nemali chodiť na jeho tlačovky
menuLevel = 1, menuRoute = komunalne-volby-2018, menuAlias = komunalne-volby-2018, menuRouteLevel0 = komunalne-volby-2018, homepage = false
05. december 2025 20:55