05.11.2018, 00:00

Kampani chýbajú reálne riešenia, tvrdia marketéri

Šesť dní pred voľbami vrcholí kampaň v hlavnom meste. Kandidáti môžu minúť 250-tisíc eur.

Vybetónované priestory okolo Trnavského mýta a chátrajúca tržnica sú často skloňované pojmy kandidátov na primátora hlavného mesta.
Zdroj: Pavol Funtál

Doprava, parkoviská či zeleň, to sú slová, ktoré pred voľbami skloňovali všetci kandidáti na primátora hlavného mesta najčastejšie. Na ich komunálnu kampaň, pár dní pred voľbami, sme sa pozreli spolu s politickými marketérmi.


Bez konkrétnych riešení

Toto je problém a takto ho vyriešim – znela odpoveď všetkých oslovených na našu otázku, na čom by mala byť postavená kampaň komunálneho politika. Konkrétne riešenia však kandidáti v Bratislave podľa nich neprinášajú.

„Je to všetko ako ,cez kopirák‘, akurát sa na bilbordoch menia farby a tváre,“ zhodnotil kampane Fedor Flašík, ktorý sa v minulosti podpísal pod politickú kampaň HZDS a neskôr Smeru.

Pozrite si archívny rozhovor s Fedorom Flašíkom

Ani podľa zakladateľa konzultačnej spoločnosti Inspiration Minar Pavla Minára neprinášali kandidáti konkrétne riešenia. Podľa neho môže byť dôvodom kríženie kompetencií župy, mestských častí a samotného hlavného mesta.

„Potom sa však obyvatelia Bratislavy môžu pýtať, že či si kandidát alebo kandidátka zaslúži ich hlas, keď ani vo voľbách nevie presne pomenovať, čo chce pre Bratislavu a jej obyvateľov konkrétne urobiť,“ dodáva.


Prví štyria kandidáti podľa marketérov komunikujú veľmi podobne. Rovnako ako Václav Mika aj ďalší kandidát Matúš Vallo upozorňujú v prvom rade na to, že sú Bratislavčania v meste žijú, a preto ho chcú zmeniť.

Slovo doprava zase skloňuje aktuáln

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.