Vybetónované priestory okolo Trnavského mýta a chátrajúca tržnica sú často skloňované pojmy kandidátov na primátora hlavného mesta.Pavol Funtál
StoryEditor

Kampani chýbajú reálne riešenia, tvrdia marketéri

04.11.2018, 23:00
Šesť dní pred voľbami vrcholí kampaň v hlavnom meste. Kandidáti môžu minúť 250-tisíc eur.

Doprava, parkoviská či zeleň, to sú slová, ktoré pred voľbami skloňovali všetci kandidáti na primátora hlavného mesta najčastejšie. Na ich komunálnu kampaň, pár dní pred voľbami, sme sa pozreli spolu s politickými marketérmi.


Bez konkrétnych riešení

Toto je problém a takto ho vyriešim – znela odpoveď všetkých oslovených na našu otázku, na čom by mala byť postavená kampaň komunálneho politika. Konkrétne riešenia však kandidáti v Bratislave podľa nich neprinášajú.

„Je to všetko ako ,cez kopirák‘, akurát sa na bilbordoch menia farby a ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 10:57:33 - Feat.: - Title: GALÉRIA Zrušené zubné benefity či Huliakov dymový experiment. Internet satiricky reaguje na aktuálnu politickú scénu 02 - Modified: 2024-04-14 07:42:10 - Feat.: - Title: Kto sa nádejal, že skončí politický blázninec, sa mýlil. Na Slovensko sa valia dve zásadné veci 03 - Modified: 2024-04-11 08:10:07 - Feat.: - Title: Čo by mohlo pomôcť? Jedno spoločné video Pellegriniho s Korčokom (komentár) 04 - Modified: 2024-04-10 11:54:48 - Feat.: - Title: Čaputová chce zostať na Slovensku. Nemám záujem vstúpiť do politiky, odkazuje 05 - Modified: 2024-04-10 10:37:51 - Feat.: - Title: Po Slovensku vylepili proruské billboardy: Ku kontroverznej kampani sa prihlásili Demokrati
menuLevel = 1, menuRoute = komunalne-volby-2018, menuAlias = komunalne-volby-2018, menuRouteLevel0 = komunalne-volby-2018, homepage = false
20. apríl 2024 02:08