Vybetónované priestory okolo Trnavského mýta a chátrajúca tržnica sú často skloňované pojmy kandidátov na primátora hlavného mesta.Pavol Funtál
StoryEditorKampani chýbajú reálne riešenia, tvrdia marketéri
Šesť dní pred voľbami vrcholí kampaň v hlavnom meste. Kandidáti môžu minúť 250-tisíc eur.
Doprava, parkoviská či zeleň, to sú slová, ktoré pred voľbami skloňovali všetci kandidáti na primátora hlavného mesta najčastejšie. Na ich komunálnu kampaň, pár dní pred voľbami, sme sa pozreli spolu s politickými marketérmi.
Bez konkrétnych riešení
Toto je problém a takto ho vyriešim – znela odpoveď všetkých oslovených na našu otázku, na čom by mala byť postavená kampaň komunálneho politika. Konkrétne riešenia však kandidáti v Bratislave podľa nich neprinášajú.
„Je to všetko ako ,cez kopirák‘, akurát sa na bilbordoch menia farby a ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-20 18:23:07 - Feat.: - Title: Hlavné politické frakcie europarlamentu sa dohodli na potvrdení novej Európskej komisie
02 - Modified: 2024-11-20 09:27:28 - Feat.: - Title: Keď Fico povedal, že Žiga môže parlament riadiť až do volieb, nemuselo to byť len tak
03 - Modified: 2024-11-18 23:00:00 - Feat.: - Title: V Európe by bol Musk bez šance, jeho konflikt záujmov je de facto vesmírny
04 - Modified: 2024-11-14 14:56:46 - Feat.: - Title: GALÉRIA Najlepšie memečka týždňa: Snoop Dog na olympiáde v Šamoríne, budúca koalícia z Očovej aj Korčok v PS-ku
05 - Modified: 2024-11-11 15:11:18 - Feat.: - Title: Ivan Korčok vstupuje do Progresívneho Slovenska. Začína sa nová etapa, tvrdí Šimečka