StoryEditor

Informácie, poučenia a potvrdenia pri uzatváraní zmluvy na diaľku

01.07.2024, 11:01

Informácie, poučenia a potvrdenia pri uzatváraní zmluvy na diaľku podľa § 5 ods. 1 a § 15 ods. 1 zákona o ochrane spotrebiteľa

 

Tento dokument sa vzťahuje len takú Zmluvu o používaní služby HNkonto, ktorá je spotrebiteľskou zmluvou, a ktorá je uzavretá s Používateľom, ktorý je spotrebiteľom podľa predpisov o ochrane spotrebiteľa. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.

 

Odstúpenie od Zmluvy: Používateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy o používaní služby podľa bodov 2.7 a 2.18 Podmienok, ak nemá zároveň uzatvorenú Zmluvu o predplatnom, pre ktorej trvanie je nevyhnutné aj trvanie Zmluvy o používaní služby (dodávanie Digitálneho obsahu nie je možné bez prístupu k Stránke a Účtu na základe Zmluvy o používaní služby), pričom v takom prípade je Používateľ oprávnený ukončiť Zmluvu o používaní služby len spoločne so Zmluvou o predplatnom a z rovnakých dôvodov a za rovnakých podmienok. Používateľ je ďalej oprávnený odstúpiť od Zmluvy aj v prípadoch podľa Predpisov o ochrane spotrebiteľa. Používateľ nie je oprávnený odstúpiť od Zmluvy v iných prípadoch, ako sú uvedené v Podmienkach a Predpisoch o ochrane spotrebiteľa.

 

Vrátenie plnení pri ukončení Zmluvy o poskytovaní služby: Vzhľadom na skutočnosť, že používanie Služby bez Predplatného je bezodplatné, neobsahujú Podmienky osobitné práva a povinnosti Strán týkajúce sa ukončenia Zmluvy o používaní služby vrátane formulára na odstúpenie od Zmluvy o používaní služby a podmienky vrátenia poskytnutých plnení.

 

Informačné povinnosti Vydavateľa: Vydavateľ poskytuje Používateľovi nasledujúce informácie, ktoré je Používateľovi povinný poskytnúť podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa:

 

  • Hlavné vlastnosti Služby: Hlavné vlastnosti Služby sú uvedené v článku 4 Podmienok.
  • Kontaktné údaje Vydavateľa: MAFRA Slovakia, a.s., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava, Slovensko.
  • E-mail Vydavateľa: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
  • Telefónne číslo Vydavateľa: 00421 948 987 958, 00421 917 238 238
  • Predajná cena produktu a spôsob jej vypočítania: Samotný prístup k Stránke a Digitálnemu obsahu v obmedzenom rozsahu bez Predplatného je bezodplatný. Výška Predplatného je uvedená v bode 3.25 Podmienok.
  • Informácia o tom, že Predplatné pre konkrétneho Predplatiteľa alebo skupinu Predplatiteľov je určené na základe automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania: Predplatné pre konkrétneho Predplatiteľa alebo skupinu Predplatiteľov nie je určované na základe automatizovaného rozhodovania ani profilovania.
  • Podmienky plnenia: Podmienkami plnenia je riadne uzatvorenie Zmluvy o používaní služby ako aj dodržiavanie Podmienok a ostatných právnych povinností.
  • Údaje o funkčnosti Digitálneho obsahu a dostupných ochranných technických opatreniach: Digitálny obsah je funkčný v prípade, ak ho Predplatiteľ používa na kompatibilnom zariadení s kompatibilným hardvérovým a softvérovým vybavením. Digitálny obsah je alebo môže byť zabezpečený prostredníctvom DRM ochrany, ktorá nebráni bežnému používaniu Digitálneho obsahu v súlade s právnymi predpismi. V prípade používania Služby bez Predplatného je rozsah prístupného Digitálneho obsahu obmedzený spravidla na úvodné časti článkov v rozsahu určovanom Vydavateľom.
  • Platobné podmienky: Služba je bezodplatná.
  • Dodacie podmienky a lehota dodania: Vydavateľ začne poskytovať Službu po Registrácii.
  • Zákonná zodpovednosť za vady a dostupnosť spotrebiteľskej záruky: V prípade Služby bez dodávania plnenia na základe Predplatného neexistuje zákonná záruka a zodpovednosť za vady Služby. Poskytovateľ neposkytuje pre Službu bez Predplatného a jej dostupnosť spotrebiteľskú záruku.
  • Podmienky popredajného servisu: Vydavateľ neposkytuje popredajný servis.
  • Dĺžka trvania Zmluvy: Zmluva o používaní služby je uzavretá na dobu neurčitú.
  • Poučenie o povinnosti Predplatiteľa znášať náklady na vrátenie plnenia po odstúpení od Zmluvy o predplatnom: Predplatiteľ znáša náklady na vrátenie plnenia po odstúpení od Zmluvy o predplatnom podľa § 19 odsek 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa vrátane nákladov na vrátenie plnenia, ktoré vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty, ak mu vznikne povinnosť vrátiť toto plnenie.
  • Podmienky ukončenia Zmluvy: Používateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy o používaní služby podľa bodov 2.7 a 2.18 Podmienok, ak nemá zároveň uzatvorenú Zmluvu o predplatnom, pre ktorej trvanie je nevyhnutné aj trvanie Zmluvy o používaní služby (dodávanie Digitálneho obsahu nie je možné bez prístupu k Stránke a Účtu na základe Zmluvy o používaní služby), pričom v takom prípade je Používateľ oprávnený ukončiť Zmluvu o používaní služby len spoločne so Zmluvou o predplatnom a z rovnakých dôvodov a za rovnakých podmienok.
  • Údaje o funkčnosti Služby: Služba neobsahuje technické ochranné opatrenia. Obmedzenia funkčnosti sú uvedené v bodoch 4.7 až 4.9 Podmienok.
  • Údaje o kompatibilite a interoperabilite: Služba nie je kompatibilná a interoperabilná s inými službami a produktmi. Obsah na Stránke je možné v rámci technických možností a obmedzení zdieľať aj prostredníctvom služieb a stránok iných subjektov

 

Poučenie spotrebiteľa o práve požiadať o nápravu: Používateľ je oprávnený požiadať o nápravu podľa Zákona o alternatívnom riešení sporov. Používateľ má právo podať Vydavateľovi žiadosť o nápravu, ak medzi Používateľom a Vydavateľom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa Používateľ domnieva, že Vydavateľ porušil jeho iné práva ako spotrebiteľa. Vydavateľ informuje Používateľa na trvanlivom médiu (vrátane elektronickej pošty) o príslušných subjektoch alternatívneho riešenia sporov, ak Vydavateľ odpovedal zamietavo na žiadosť Používateľa o nápravu. Používateľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak Vydavateľ na žiadosť Používateľa o nápravu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť obrátiť sa na súd

 

Alternatívne riešenie sporov: Platforma alternatívneho riešenia sporov sa nachádza na webovom sídle Európskej komisie:  https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK

 

Orgán dozoru: Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, https://www.soi.sk/sk/Kontakt.soi.

  •  

menuLevel = 1, menuRoute = obchodne-podmienky, menuAlias = obchodne-podmienky, menuRouteLevel0 = obchodne-podmienky, homepage = false
25. december 2025 22:09