Reštaurácia obsluhuje hostí bez čašníkov. Tajomstvo odhalené!

Reštaurácie nepotrebujú veľa čašníkov na to, aby maximalizovali svoje tržby. Hotely dokážu okamžite reagovať na potreby svojich klientov. Aké je tajomstvo ich úspechu?

Reštaurácia obsluhuje hostí bez čašníkov. Tajomstvo odhalené!

Reštaurácie dokážu svoje tržby maximalizovať rôznymi spôsobmi. Jedna investuje do kvality zamestnancov, ďalšia do marketingu a iná zas do automatizácie procesov.

Rýchlejšia obsluha s menším počtom čašníkov

Predstavte si tú efektivitu. Čašník prijíma objednávky na nápoje od zákazníkov. Tie sa v reálnom čase ukazujú barmanom, ktorí ich bezodkladne začnú pripravovať. Čašník však naďalej stojí pri stole a kým si zákazníci objednajú aj jedlo, nápoje sú už takmer hotové. Čašník odchádza od stola a v tom momente prichádza iný čašník, ktorý prináša ku stolu očakávané nápoje. Tento scenár nie je zo sci-fi filmu, ale realita s pomocou automatizácie obsluhy pomocou modulu mobilný čašník. Vďaka nemu dokáže prevádzka zrýchliť obsluhu a zároveň znížiť počet čašníkov zo 7 napr. na 4. Šikovné, však?

Cieľom je obslúžiť čo najviac zákazníkov v čo najkratšom čase

Okrem toho, že vám automatizácia dokáže ušetriť značné množstvo nákladov na zamestnancov, zvyšuje najmä spokojnosť a lojalitu zákazníkov. Uvedený príklad, je len jedným z množstva možností, ktoré poskytuje informačný systém Asseco BLUEGASTRO. Jeho cieľom je, aby ste dokázali v čo najkratšom čase obslúžiť čo najviac zákazníkov bez straty kvality a maximalizovali tak svoje zisky.

Automatizácia hotelových procesov

Podobne ako v prípade reštaurácie, aj penziónom, hotelom či rekreačným zariadeniam ide hlavne o spokojnosť hostí. Jedine tak dokážu z dlhodobého hľadiska maximalizovať zisky. Asseco HOREC je informačný systém, ktorý zjednodušuje prácu recepcie a šetrí čas. Zároveň pre vás sumarizuje informácie o návštevách a ponúka užitočné štatistiky, vďaka čomu môže váš hotel vopred pružne reagovať na akékoľvek potreby a požiadavky zákazníka. Je možné ho použiť pre všetky veľkosti prevádzok – od malých penziónov, cez hotely, ubytovne, rekreačné zariadenia až po wellness centrá a kúpele.

V kombinácii so systémom Asseco BLUEGASTRO vytvára komplexné riešenie pre hotely, ubytovne a penzióny so stravovacími zariadeniami.

(pr)

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.