Communication Summit 2018 zverejnil program

Vrcholové odborové stretnutie seniorných manažérov v oblasti komunikácie na českom aj slovenskom trhu sa uskutoční 30. 5. 2018 v Slovanskom dome v centre Prahy. Predstavuje novú platformu, kde sa spolu stretnú všetky zainteresované strany: ako zástupci klientov - firem a inštitúcií, tak aj komunikačných a marketingových agentúr. Ťažiskom programu je komunikácia zameraná na výsledky – finančné aj spoločenské.

Communication Summit 2018 zverejnil program

Digitalizácia vytvára veľa nových kanálov a bodov kontaktov, čo paradoxne vedie k častejšej atomizácii a zníženiu efektívnosti komunikácie. Communication Summit 2018, pripravovaný v spolupráci festivalu PIAF a spoločnosti Blue Events, má ambíciu stať sa platformou, na ktorej sa stretnú všetci,  ktorí  sa zaujímajú o to, ako dosiahnuť v prepojenom svete žiadúcich finančných i společenských efektov.

Summit práve zverejnil svoj nabitý program, ktorý prináša:

  • 6 hodín stratégie, inšpirácie a informací
  • 8 hodín výmeny skúseností a diskusií
  • 2 hodiny spoločenského programu
  • 6 hodín networkingu.

Communication Summit 2018 vám ponúka inšpiráciu v hlavnom programe, spoločnom pre všetkých účastníkov a  4 paralelné programové bloky, zamerané na aktuálne témy efektívnej komunikácie. Súčasťou konferencie bude večer „Best of PIAF“ - prehliadka víťazných prác mezinárodnej súťaže piafawards.com spojená s vyhlásením víťazov, a nadvadzujúca Dinner Party.

V programu vystúpia štyri desiatky domácích i zahraničných rečníkov, reprezentujúce klienskú aj agentúrnu stranu. Rečníci i panelisti predstavia na praktických príkladoch ako komunikovať efektívne, s jasnými ekonomickými i společenskými dopadmi. V hlavnom plenárnom programe organizátori predstavia mimo iných týchto expertov:

  • Tomáš Varga, nový regionálný šéf siete Publicis One, ukáže výhody integrovanej komunikácie v prepojenom svete
  • Bjorn Stahl, slávny švédsky ADman a prezident poroty PIAF 2018, vysvetlí, prečo je dôležité sa pri štarte reklamnej kampane tak trochu báť
  • Alžběta Houzarová, komunikačná manažérka českého a slovenského Google, predstaví na príkladoch z celej Európy, ako sa dá internet „zhmotniť“
  • Iwo Zakowski, top manažér reťazca Burger King, presvedčí i doteraz neveriacich, že komunikácia využívajúca konzistentne rad kanálov a bodov konktaktov funguje
  • Martin Woska (Triad) a Markéta Plichtová (O2) preukážu na veľmi konkrétnom príklade, že trojúholník „značka, dobro a biznys“ nie je len póza, ale dává zmysel a prináša výsledky
  • Tomáš Vyhnálek (Člověk v tísni) nám dodá nádej, že vzdeláváním je možné prispieť k obrane proti mediálnej a informačnej manipulácii

4 popoludňajšie programové sekcie Vám následne umožnia opýtať sa na všetko, čo Vás zaujímá v oblasti horúcich noviniek v reklame, PR a marketingu – nezabudneme popritom ani na problematiku komunikácie verejnej správy a neziskového sektoru. Podrobnosti k obsahu týchto paralelných sekcií sú na konferenčnom webe. Veľké finále Summitu – spoločenský večer s predstavením víťazov sůťaže PIAF 2018 – ponúkne príležitosť všetko prediskutovať s ďaľšími ľuďmi z brandže a poriadne zajesť a zapiť……

(pr)

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.