Zľavové kupóny
Štandardná a osvedčená taktika, z ktorej môžete vyťažiť aj pri nákupe na Hej.sk. Zľavové kupóny ako jednu z metód konkurenčného boja využíva aj e-shop Hej . Môže ísť o zľavu na dopravu, konkrétny tovar, prípadne produkty z vybranej kategórie alebo sortimentu obchodu. Kupón Hej.sk môžete nájsť napríklad na webe Zlavovekody.sk, ktorý výber zľavových kódov denne aktualizuje, vďaka čomu zákazník okamžite získava prehľad o aktuálnych a aktívnych zľavách.
Cashback – získajte časť peňazí z nákupu späť
Nakupovanie prostredníctvom cashback portálov je veľmi výhodné a funguje nasledovne: cashback portál uzatvorí dohodu s niekoľkými e-shopmi, od ktorých bude získavať provízie za to, že im privedie zákazníkov (tí sa cez cashback jednoducho do e-shopu prekliknú), ktorí v danom e-shope nakúpia. E-shop bude spokojný za zrealizovaný nákup, cashback za províziu z neho a zákazník zase preto, že našiel čo hľadal a ešte sa mu časť peňazí z nákupu vráti. Hej.sk cashback tak isto využíva, pretože vrátenie peňazí z nákupu predstavuje zaujímavý psychologický efekt, ktorý je pre spotrebiteľa veľmi lákavý.
Cashback + zľava = viac ušetrených peňazí
Občas sa zľavy, zľavové kupóny a kódy dajú kombinovať, no toto nie je vždy pravidlom. Ak máte k dispozícii platný zľavový kód alebo kupón a chcete ušetriť ešte viac, skombinujte ho s nákupom cez cashback. Funguje to jednoducho: povedzme, že cashback vám vráti 5% z akéhokoľvek nákupu na Hej.sk. Vy teda cez cashback nakúpite, napríklad za 200€ (5% z 200 je 10), pričom pri nákupe ešte využijete aj zľavový kupón – a to sú ďalšie ušetrené peniaze.
Vyjednávať sa dá aj v dobe elektronickej
Zjednávanie ceny je skôr zvykom na južanských trhoch a tržniciach, no v istej obmene môžete túto stratégiu aplikovať aj v prípade nakupovania na internete. Je možné, že ste v emailovej schránke našli zľavový kupón s časovou platnosťou, ktorá, žiaľ, už vypršala. Nič sa však nedeje, choďte na to lišiacky. Skúste zavolať na zákaznícku linku Hej.sk a povedzte, že chcete zrealizovať nákup, no zľavový kód, ktorý ste našli, je už neplatný. Pracovníci zákazníckeho servisu by mali mať tendenciu udržať si vás ako zákazníka a je tak celkom reálne možné, že vám ponúknu ďalší zľavový kód, prípadne vás o budúcej zľave budú informovať. Nie je to zaručený tip, no môže fungovať a stojí zato túto stratégiu skúsiť.
Sledovanie Hej.sk sa vám vyplatí
Sledovať spomínaný e-shop môže znamenať aj odoberanie jeho newsletteru, teda akéhosi listu s novinkami. Aby ste ho mohli odoberať, je väčšinou potrebné ak nie vytvoriť si priamo registráciu, tak aspoň zadať email, kam vám bude newsletter chodiť. Už za „odovzdanie“ emailovej schránky môžete byť odmenení (zľavou, prípadne zľavovým kupónom), nevraviac o tom, že na daný email budú v pravidelných intervaloch chodiť informácie o akciách, či priamo zľavové kupóny. No a čím viac schránok na Hej.sk zaregistrujete, tým viac zliav budete môcť vy, prípadne vaši príbuzní či kamaráti využiť.
Nakupujte v pravý deň
Počas roka je hneď niekoľko období, kedy sa e-shopy priam predbiehajú v tom, aby si zákazníka priklonili na svoju stranu. Ide najmä o prelomy ročných období, významné športové udalosti, či napríklad nákupné dni Black Friday – to všetko sú udalosti, ku ktorým e-shopy (Hej.sk nie je výnimkou) môžu viazať zaujímavý tovar a zľavy naň.
(pr)