Nové VIVO! Bratislava žne úspechy

VIVO! Bratislava 7. novembra oficiálne otvorilo svoje brány a prinieslo na Slovensko nový spôsob fungovania nákupných centier. Tento inovatívny prístup priniesol svoje ovocie v podobe zvýšenej návštevnosti.

Nové VIVO! Bratislava žne úspechy

Nákupné centrum v priebehu roku 2019 podstúpilo rekonštrukciu interiéru, ktorej cieľom bolo spríjemniť návštevnícky zážitok a vytvoriť pocit takzvaného „domova mimo domova“. V praxi to znamená, že v interiéroch VIVO! Bratislava sa skvie viac zelene a drevených dizajnových prvkov alebo že návštevníci si môžu vychutnávať pohodlné priestory na sedenie a oddych s nabíjacími stanicami. Modernizáciou prešiel aj orientačný systém, ktorý je dnes intuitívnejší, ale pribudli aj eskalátory a parkovacie systémy v garážach.

Modernizácia nákupného centra znamenala aj príchod nových obchodov. Do VIVO! Bratislava prišiel supermarket Lidl, ktorý návštevníkom z blízkeho aj širšieho okolia privítali s nadšením. Okrem neho sa nákupné centrum môže pochváliť aj desiatkami nových obchodov vrátane módnych značiek Reserved, Mohito, Cropp či Sinsay. K nim sa následne pridali aj ďalšie prevádzky s.Oliver, Tchibo alebo Big Star.

Nové VIVO! Bratislava žne úspechy

K úspešnému príchodu značky VIVO! na Slovensko sa vyjadril aj Adrian Bódis, Country Manager Slovak Republic spoločnosti Immofinanz, ktorá je vlastníkom VIVO! Bratislava: „Sme nadšení odozvou, ktorú VIVO! Bratislava vyvolalo medzi Bratislavčanmi. Ukazuje nám, že pri modernizácii nákupného centra sme prijali tie správne rozhodnutia, ktoré naši návštevníci ocenili. Rastúce čísla návštevnosti sú pre nás výborným indikátorom spokojnosti. Rád by som týmto poďakoval za podporu najmä všetkým našim nájomcom, ale taktiež aj mestskej časti Nové Mesto a ostatným úradom, svojim kolegom, manažmentu centra - spoločnosti CBRE a všetkým ostatným dodávateľom a partnerom, ktorí stoja za týmto úspešným projektom.“

Návštevníci zmeny, ktoré so sebou prinieslo VIVO! Bratislava, privítali. Oceňujú nové a väčšie priestory, v ktorých sa dá lepšie orientovať. Potešili ich nové obchody, ale zároveň ocenili, že ostali aj stáli nájomcovia, na ktorých už boli zvyknutí. Pozitívne hodnotia aj príchod supermarketu Lidlu. Táto spokojnosť sa prejavila aj na rastúcej návštevnosti v porovnaní s minulým rokom.

O spoločnosti IMMOFINANZ

IMMOFINANZ je spoločnosť pôsobiaca v oblasti komerčných nehnuteľností, ktorej aktivity sa zameriavajú na segmenty retailu a kancelárií na siedmich hlavných trhoch Európy: v Rakúsku, Nemecku, Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Poľsku. Hlavné podnikateľské aktivity zahŕňajú správu a rozvoj nehnuteľností, pričom značky STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) a myhive (kancelárie) sú silným stredobodom týchto aktivít a symbolizujú kvalitu a servis. Portfólio nehnuteľností spoločnosti má hodnotu približne 4,4 miliardy EUR a zahŕňa približne 220 nehnuteľností. Spoločnosť IMMOFINANZ je kótovaná na burzách vo Viedni (ATX index) a Varšave. Viac informácií nájdete na: http://www.immofinanz.com

(PR)

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.