Ocitli sme sa uprostred druhej vlny pandémie koronavírusu a všetci hľadáme dostupné riešenia, ako čo najviac obmedziť osobné návštevy uzavretých priestorov s väčším počtom ľudí. Navyše, v týchto dňoch stále platia epidemiologické opatrenia a teda je výhodné mať k dispozícii bankové produkty a služby, ktoré nám naďalej umožňujú komfortný prístup k našim peniazom.
Bankomaty s funkciou vkladu sú preto čoraz viac obľúbené medzi klientmi slovenských bánk. Najviac takýchto bankomatov na Slovensku má Tatra banka, ktorá s prevádzkou začala už pred viac ako dvoma rokmi a má ich aktuálne 140. Vďaka bankomatom na vklad a výber môžu klienti Tatra banky aj v menších mestách, kde sa nenachádza pobočka, naďalej pracovať s hotovosťou, a to bez poplatku. Okrem vkladu a výberu sa v bankomate dozvedia aj zostatok na účte, môžu si zmeniť PIN ku karte alebo dobiť kredit na mobile.
V kombinácii s mobilnou aplikáciou a kontaktným centrom DIALOG Live tak môžete vybaviť väčšinu bankových služieb bez toho, aby ste museli chodiť do banky osobne.
Využívať moderné a bezpečné služby Tatra banky je veľmi jednoduché. Aj osobný účet si môžete otvoriť online cez aplikáciu Tatra banka, a to vďaka overeniu totožnosti cez tvárovú biometriu. Účet je aktívny okamžite po otvorení a všetko vybavíte aj bez osobnej návštevy pobočky.
(PR)