Štýlové sedenie vo firme, to nie je len tak. Dá sa investovať do drahých dizajnových kúskov, sedačka však vždy bude iba sedačka. Ak chce firma zaujať na prvý pohľad, ponúka sa jednoduché a extra originálne riešenie. Sedací vak v tvare na mieru.
Sedacie vaky sú stále viac obľúbeným riešením aj vo firmách. Sú finančne nenáročné, ľahké, variabilné a ak majú špeciálny branding, urobia vám ešte aj super reklamu. O to viac, ak ide o sedací vak na mieru. Slovenský výrobca sedacích vakov Tuli totiž ponúka nielen branding ale aj unikátny tvar. Vak, ktorý bude vyzerať presne tak, ako si zmyslíte. Do firmy tak získate sedenie, aké naozaj nemá nik iný na svete.
Že je to zapamätateľná reklama, ktorá priťahuje pozornosť, pochopili aj viaceré veľké značky. Tak napríklad automobilka Škoda, ktorá si nechala na zákazku vytvoriť sedacie vaky v tvare veľkej Yetiho stopy. Ako inak k automobilom Škoda Yeti. Značka kávy Lavazza sa zasa spoľahla na šálku, ktorej dokonca nechýbalo ani uško. Spoločnosť Holcim zasa využila tvarovú podobnosť svojich produktových vriec a nechala si v Tuli presne v tom istom duchu vyrobiť sedacie vaky. No nesadli by ste si na mäkké a pohodlné vrece cementu? Netreba opomenúť ani antistresové kocky pre Zuno, či „kockové puzzle“ pre Západoslovenskú energetiku.
Špeciálny sedací vak s tvarom na mieru môže slúžiť ako reklamný predmet, vianočný darček pre zamestnancov, na promo akcie, ale aj ako dizajnový kúsok do kancelárií, či foajé.
Na výrobu vaku sa používa pevný, vode odolný polyesterový materiál a vysoko kvalitná sublimačná potlač. S vymyslením celého konceptu a tvaru vaku pomôžu skúsení dizajnéri značky, ovenčení niekoľkými cenami.
Stačí len trošku odvahy a popustiť uzdu fantázii. Ak môžu milovníci kávy Lavazza sedieť v šálkach a klienti spoločnosti Holcim na vreciach cementu, na čo by ste posadili vašich zákazníkov vy?
(pr)