Existuje viacero spôsobov, ako efektívne osloviť vašich zákazníkov a ponúknuť im nový produkt alebo službu, resp. s nimi ostať v spojení.
1. E-maily
Obľúbenou formou komunikácie sú e-maily. Elektronická pošta je priamo cielená na jednotlivých zákazníkov a umožňuje vytvoriť si užšie puto medzi vami a nimi.
V prípade komunikácie cez e-mail je vhodné využívať niektorý z nástrojov pre hromadné posielanie správ. Tieto nástroje umožňujú vytvárať si šablóny pre výrazné zrýchlenie tvorby obsahu správ, personalizovať správy a zároveň ponúkať zákazníkom vhodné individuálne výhody.
2. Videoreklama
Existujú rôzne formy virtuálnej reklamy, ale svet súčasných moderných ľudí je najmä o videách. Preto vám odporúčame komunikovať práve takým spôsobom, ktorý ľudia používajú.
Objem inzercie vo forme videoreklamy vo virtuálnom svete sa neustále zvyšuje. Pri dobrej kombinácii obrazu, zvuku a slov môžete byť vďaka nej na internete víťazom.
Ak sa vaše video stane virálnym – teda šíreným samovoľne – objednávky sa budú len tak hrnúť!
3. Blog
Keďže internet je plný ponúk, ľudia hľadajú recenzie, názory, blogy, ktoré ponúkajú odbornejšie informácie o produktoch či službách, ktoré ich zaujímajú.
Čo však povie taký blog klientom e-shopu? Okrem toho, že prináša lepšie zaradenie webu do vyhľadávačov, poskytuje garanciu odbornosti a zároveň unikátnosť vašej ponuke.
Začnite uverejňovať informácie na miestach s vysokou návštevnosťou, ale nezabudnite blog umiestniť aj na svojom vlastnom webovom sídle alebo e-shope.
Svoj obchod môžete spopularizovať aj spoluprácou s profesionálnym blogerom, ktorý o vás či vašom produkte napíše recenziu alebo vytvorí video blog - teda vlog.
Komunikácia a interakcia s klientom je všadeprítomná aj vo virtuálnom svete. Klient totiž chce vedieť čo kupuje a vy chcete zase odkomunikovať svoju ponuku.
Je mnoho ďalších rád, ako byť úspešný vo virtuálnom podnikaní. Práve preto máme pre vás Akadémiu virtuálneho Slovenska. Pozrite si krátke inšpiratívne videá a zlepšite tak svoje podnikanie!