Predaj Toyoty tak v januári, ako aj vo februári rástol výrazne rýchlejšie než celý trh. Kým trh zaznamenal rast o 10,5 %, Toyota zaznamenala nárast až o 25 % v porovnaní s rokom 2022. Trhový podiel Toyoty dosiahol vo februári 13,8 %.
Medzi najpredávanejšie modely patril Yaris Cross a po ňom nasledovali Corolla a Corolla Cross.
„Vysoké umiestnenie v poradí značiek na Slovensku je výsledkom dlhodobej stratégie a som presvedčený, že je dlhodobo udržateľné. Toyota na Slovensku postupne rastie už od roku 2016 a súčasná pozícia odzrkadľuje silu značky, pripravenosť na meniace sa prostredie a technologický náskok hlavne v oblasti hybridných vozidiel. Tento výsledok je podporený výrazným zlepšením dostupnosti vozidiel koncom minulého roka. Prvé dva mesiace naznačujú, že rok 2023 bude pre značku Toyota opäť veľmi úspešný,“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti Toyota a Lexus Slovensko, Milan Kočka.
Celkovo sa tento rok predpokladá nárast celého trhu zhruba o 10 %. Toyota však chce rásť výrazne rýchlejšie. Pomôcť jej v tom majú okrem iného aj tohtoročné novinky – modernizovaná Corolla s hybridným pohonom 5. generácie, ako aj najnovšia generácia ikonického modelu Prius vo verzii plug-in.