StoryEditor

Chcete, aby váš web držal krok s dobou? Tak týmto prvkom sa oplatí venovať pozornosť!

20.04.2023, 00:00

Uvedomujete si, ako málo času máte v záplave rôznych internetových stránok na to, aby práve tá vaša zaujala a pritiahla pozornosť? V praxi ide často o sekundy, ktoré rozhodujú o tom, či návštevník na vašom webe zostane, alebo ho znechutene zavrie. Čo urobiť pre to, aby váš web návštevníkom sprostredkoval nielen informácie, ale aj príjemný zážitok?

Tvorba webstránok je komplexný proces

Doslova si „vyklikať“ jednoduchú informačnú webstránku, ktorá bude firme slúžiť ako online vizitka, nie je v súčasnosti nič zložité. Od takéhoto webu ale nemôžete veľa očakávať, no v prípade, že internet nepatrí medzi prioritné predajné kanály, bude na určitý čas stačiť. S rozvojom vášho podnikania ale skôr či neskôr zistíte, že potrebujete pokročilejšiu webstránku s rôznymi doplnkovými funkciami, ktoré vám pomôžu predbehnúť konkurenciu. V takom prípade bude tým najlepším riešením profesionálna tvorba webstránok.

Ak máte záujem, aby váš web držal krok s dobou, na nasledujúcich riadkoch nájdete inšpiráciu, ako na vašom webe sprostredkovať návštevníkom zaujímavý zážitok a zaručene získať ich pozornosť.

Online nákupný poradca

Kúpa drahších vecí je často zážitkom, ktoré si človek nadlho zapätá a online priestore nejde o výnimku. Ak predávate prémiové produkty, ako napríklad hi-fi reproduktory, o zážitok z nákupu nemusíte nikoho ochudobniť. Zaujímavou voľbou je online nákupný poradca vo forme chatbota, ktorý bude 24 hodín denne a 7 dní v týždni pripravený poradiť s výberom a detailne previesť nákupným procesom.

image
Elements.envato.com

Vizualizujte a rozpovedajte príbeh

Neberte svoju webstránku iba ako spôsob oznamovania informácií. Spravte z webovej stránky svoj ústredný bod a rozpovedzte prostredníctvom nej svoj jedinečný príbeh. Zaujímavo a pútavo, tak aby ste dali návštevníkovi možnosť stotožniť sa s vašimi víziami a myšlienkami. Vizualizujte údaje a vedzte, že nech už je vašim podnikateľským zámerom hoci aj čištění koberců Praha, môžete mať webstránky, ktoré zaujmú, pobavia a návštevníka premenia na platiaceho zákazníka.

Veľké menu, obrázky a split-screen layout

Na záver sme sa zamerali rovno na trojicu aktuálnych trendov spočívajúcich v spôsobe rozloženia jednotlivých prvkov webu a návrhu menu. Jediným účelom totiž nie je iba zaujať návštevníka, ale aj uľahčiť orientáciu. Myslite na to, že návštevník váš web ani zďaleka nepozná tak, ako vy, takže sa môže ľahko stratiť. Veľké menu orientáciu uľahčuje, veľké obrázky pritiahnu pozornosť a napokon, split-screen rozloženie vám umožní omnoho lepšie umiestniť prvky s výzvou na akciu.

image
Elements.envato.com

elements.envato.com

 

menuLevel = 1, menuRoute = pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = pr-clanky, homepage = false
25. apríl 2024 11:13