Stabilita vo forme stáleho sídla
Podľa prieskumov zákazníci radi siahajú po spoločnostiach, ktoré majú stabilné miesto na trhu. Stabilita je v očiach spotrebiteľov zárukou prosperity. Firmy, ktoré často menia svoje sídlo, sa javia spotrebiteľom menej spoľahlivé ako tie, ktorých adresa je stála.
Každá spoločnosť sa však v priebehu času vyvíja a často sa menia nielen skladové, výrobné, ale aj kancelárske priestory. Zmena adresy zároveň ale zostáva zapísaná v obchodnom registri, kde si ju potenciálny zákazníci môžu nájsť.
Aby vás teda zmena sídla firmy neoberala o dojem stabilnej firmy, je možné založiť si virtuálne sídlo. Je jedno, či tak urobíte už na začiatku podnikania alebo kedykoľvek počas dlhoročného pôsobenia. Virtuálne sídlo vám zabezpečí punc istoty, ktorú potrebujete. Nemusíte ho meniť ani pri sťahovaní sa do väčších priestorov alebo pri akejkoľvek zmene nájmu.
Osobné stretnutia na profesionálnej úrovni
Čím väčšie mesto, tým väčšia prestíž. Hoci vaša firma začala svoju činnosť v malom meste a ste na to právom hrdí, vo svete obchodu to nie je vždy plusom. Väčšina zákazníkov hodnotí postavenie spoločnosti na trhu práve na základe spojenia s miestom pôsobenia.
Pokiaľ sa chce zákazník obchodne stretnúť, je pre neho príťažlivejšie vydať sa do hlavného mesta alebo niektorého z väčších miest Slovenska ako do malej dedinky. Navyše, ak je sídlo vašej firmy vo veľkom meste ako napríklad virtuálne sídlo firmy Bratislava, môžete si pre tieto účely objednať profesionálne vybavenú mítingovú miestnosť, ktorú mnohé virtuálne kancelárie ponúkajú.
Virtuálne kancelárie reálne existujú a sú umiestnené v lukratívnych priemyselných častiach miest. Pri vybavovaní obchodných záležitostí sa tak ľahko s klientmi či dodávateľmi nájdete.
Prestížna adresa firmy
Firemné údaje často dokážu zákazníka presvedčiť, že spoločnosť, ktorú si vybral má dobré meno a dobre sa jej darí. Pokiaľ má vaša firma kanceláriu v hlavnom meste alebo niektorom ďalšom veľkom meste, podporuje to mienku, že spoločnosť prosperuje. Podľa prieskumov zákazníci často podvedome radšej zvolia obchodného partnera so sídlom vo veľkomeste ako spoločnosť s inou adresou, hoci to s postavením firmy na trhu nemusí mať nič spoločné.
Prestížne meno firmy sa nerodí z večera do rána, ale treba na ňom poriadne popracovať. Ak však začnete dobre už od začiatku a postavíte pevné piliere, vynaložený čas a úsilie sa vám čoskoro vrátia v podobe spokojných zákazníkov.