V dnešnej dobe prevláda názor, že láskavosť sa spomedzi ľudí postupne vytráca. A práve objatie sa stalo symbolom láskavosti vďaka tzv. objímacím aktivitám organizovaným po celom svete. Nadšenci sa snažia „obyčajným“ objatím, ktoré navyše nič nestojí, pripomenúť to pekné medzi nami.
„Rozdávame objatia“. A hranolčeky s kečupom
Dôkazom je aj podujatie Rozdávame objatia, ktoré sa uskutočnilo v nedeľu 2. júna na námestí bratislavského nákupného centra Eurovea. Práve tam ste mohli stretnúť dvojicu Hranolčeky & Kečup, ktorej to spolu krásne ladí a ktorá rozdávala objatia okoloidúcim. A nielen to!
Prvým 100 ľuďom, ktorých dvojica vyobjímala, venovala darček: tričko zo špeciálnej edície Hranolčeky & Kečup. A všetkých do jedného pozvala na ochutnávku chrumkavých hranolčekov s lahodným kečupom. V štýlovom foodtrucku odparkovanom na námestí vítal hostí známy celebritný šéfkuchár Peter Varga.
Stovky malých i veľkých objatí
Námestie na nábreží Dunaja ožilo spontánnymi objatiami, smiechom a dojímavými okamihmi. Dvojica Hranolčeky & Kečup rozdala v priebehu 4 hodín takmer 400 objatí, ktoré si po vzhliadnutí tabule ROZDÁVAME OBJATIA ZADARMO prišli vypýtať ľudia všetkých vekových kategórií. Naservírovaných bolo 353 ochutnávkových porcií hranolčekov s kečupom.
Podujatie realizovali dve svetoznáme značky McCain Foods a PODRAVKA International, ktoré spojili sily a priniesli tak pozitívne emócie a dobré jedlo v podobe hranolčekov McCain a kečupu Podravka priamo medzi ľudí. Za ideou objímacej aktivity a produkciou eventu stojí PR agentúra KOMUNIKA.
Elena Matušková, Marketing Director, PODRAVKA International: „Jedlo je také „univerzálne spojivko“, radi si ho vychutnávame v spoločnosti našich blízkych či priateľov. A objatie, to naozaj dokáže mať liečivú silu. Práve preto sme sa rozhodli spojiť chuť „ikonického“ jedla - hranolčekov s kečupom - s chuťou rozdávať objatia a radosť. Boli sme milo prekvapení spontánnou reakciou detí aj dospelých, potešení úsmevmi na ich tvárach a celkovou veselou a pozitívnou atmosférou podujatia. Podravka robí všetko „vždy so srdcom“. A tak tomu bolo aj na tomto podujatí. Zároveň sa nám potvrdilo, že s Podravka kečupom nuda na tanieri či papierovej miske naozaj nehrozí.“
Błażej Lendzinski, Trade Marketing Manager CEE, McCain Foods: „McCain hranolčeky sú lídrom v segmente mrazených zemiakových produktov, slovenskí spotrebitelia ich veľmi dobre poznajú. Sú všetranným jedlom pre každú príležitosť. V legendárnom „objatí“ s kečupom ide o overený pôžitok, ktorý radi zdieľame s našimi blízkymi. Tešíme sa, že podujatie Rozdávame objatia malo taký úspech. Radostné emócie, atmosféra spolupatričnosti a dobré jedlo, to je recept na pekné a zapamätateľné momenty.“
Lucia Pekaríková, Managing Director, KOMUNIKA: „Hranolčeky a kečup sú milované po celom svete a jednoducho k sebe patria. Preto sa tešíme, že sa nám podarilo niečo nezvyčajné: spojiť dvoch našich klientov a zároveň veľké globálne značky McCain Foods a PODRAVKA International do jedného kreatívneho projektu, ktorý nesie krásnu myšlienku „byť spolu“. Dobré jedlo sa spája s pohodovými chvíľami a s tými, ktorých máme radi. A súdiac podľa milých reakcií ľudí na podujatí, sme rozdávali nielen objatia a hranolčeky s kečupom, ale aj radosť a ľudskosť.“