StoryEditor

Komunikačný systém na zlepšenie obchodných procesov

20.03.2006, 23:00
Autor:
(sk)(sk)

Cisco Systems Inc. predstavilo na stredoeurópskej konferencii v Bratislave systém na zlepšenie obchodných procesov Unified Communications System Cisco, ktorého súčasťou je nový súbor hlasových, dátových a videoproduktov a aplikácií. Cisco vyvinulo tieto nástroje s cieľom zvýšiť efektívnosť komunikácie v organizáciách bez ohľadu na ich veľkosť. Komunikačný systém je možné začleniť do existujúcej infraštruktúry IT.
Nový systém umožňuje komunikáciu v reálnom čase. Je postavený na mobilite a inteligentnej informačnej sieti. Funguje na architektúre SONA (Service-Oriented Network Architecture), ktorú tiež vyvinulo Cisco. Využitie služieb dátových sietí ako základnej platformy komunikácie pomáha zamestnancom nájsť požadované informácie efektívnejšie, pričom poskytuje informácie o prezencii a preferenciách pracovníkov organizácie.
"Ide o prvý reálny komunikačný systém druhej generácie, ktorý využíva internetový protokol (IP). Poskytuje nielen telefónne služby, ale plnohodnotné komunikačné prostredie, ktoré integruje hlas, video a ďalšie dáta do jedného systému. Je to zároveň prvý systém, ktorý podporuje novú sieťovú architektúru orientovanú na služby SONA. Tú sme predstavili vlani v decembri," povedal Charles Giancarlo zo spoločnosti Cisco. Ako dodal, architektúra SONA rozširuje možnosti sietí v oblasti optimalizácie aplikácií, procesov i zdrojov. Podniku tak prináša merateľné výhody.
Súčasťou systému je nový osobný komunikátor, ďalej prezenčný server Cisco a zákaznícky interaktívny analyzér.
Komunikátor zjednodušuje zdieľanie informácií a komunikáciu v reálnom čase. Jednoduché grafické rozhranie uľahčuje používanie jednotlivých aplikácií. Osobný komunikátor zabezpečuje prepojenie desktopových aplikácií, telefónu a siete. Umožňuje prehľadávanie adresárov, lokalizáciu kontaktov a jednoduchým "kliknutím" aj vzájomné vymieňanie informácií. Virtuálna povaha sietí IP dovoľuje vzdialeným alebo cestujúcim pracovníkom bezpečne pristupovať k týmto nástrojom bez ohľadu na to, kde sa práve nachádzajú.
Server zhromažďuje aktuálne informácie o používateľovi, napríklad či práve používa alebo nepoužíva telefón, osobný počítač alebo videoterminál. Vďaka týmto informáciám potom môže pracovník efektívnejšie nadväzovať spojenie so svojimi kolegami. Systém mu ponúkne najefektívnejšiu formu komunikácie. Analyzér umožňuje maximalizovať efektivitu komunikácie so zákazníkmi v kontaktnom centre a predstavuje nový prístup k analýze prevádzky kontaktných centier.

menuLevel = 1, menuRoute = prakticke-hn, menuAlias = prakticke-hn, menuRouteLevel0 = prakticke-hn, homepage = false
22. december 2024 23:23