StoryEditorAk sa vám darček nepáči, môžete ho vrátiť aj bez udania dôvodu. Podmienkou však je, že bol kúpený cez internet
Dostali ste darček, po ktorom ste túžili, avšak zistili ste, že má isté nedostatky? Alebo ste k sviatku dostali niečo, čo ste vôbec nechceli? Ako postupovať pri reklamáciách a akým spôsobom môžete vrátiť niečo, čo vám netreba, vysvetľuje Danuša Krkošová, hovorkyňa Slovenskej obchodnej inšpekcie.
1. Bezodkladná reklamácia
V prípade zistenia vady výrobku je potrebné uplatniť reklamáciu bezodkladne a výrobok ďalej nepoužívať. Predávajúci musí kupujúceho informovať o rozsahu, podmienkach a spôsobe uplatnenia reklamácie, vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť, ako aj o vykonávaní záručných opráv. Reklamačný poriadok musí byť sprístupnený na viditeľnom mieste dostupnom spotrebiteľovi.
2. Odstránenie vady
Kúpenú vec môžete reklamovať v ktorejkoľvek prevádzkarni predávajúceho, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na predávané výrobky alebo poskytované služby. Ak to charakter výrobku umožňuje, odovzdáte ho predávajúcemu pri uplatnení reklamácie. Ak to nie je možné, môžete pri uplatnení reklamácie požadovať odstránenie vady na mieste, kde sa výrobok nachádza alebo si s predávajúcim dohodnúť spôsob p...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-18 03:54:04 - Feat.: - Title: TOP spôsoby ako prijímať platby online
02 - Modified: 2024-06-04 11:24:03 - Feat.: - Title: Čas na podanie daňového priznania sa kráti. Finančná správa varuje pred dôležitou lehotou
03 - Modified: 2024-05-25 05:47:30 - Feat.: - Title: Ako sa nenechať oklamať pri kúpe jazdenky: Tu sú najčastejšie podvody, tvrdia odborníci
04 - Modified: 2023-05-12 18:51:38 - Feat.: - Title: USA sa môžu začiatkom júna dostať do platobnej neschopnosti. Kongres je v pate
05 - Modified: 2023-05-12 15:10:36 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Nielen pre Bödöra? Kuba mal dostať 1,8 milióna od firmy blízkej Kvietikovi