StoryEditor

Spoznať rivalov

03.02.2008, 23:00
Autor:
(kas)(kas)

Zúčastňujete sa na veľtrhoch vo svojej brandži? Aký majú pre vás význam?

Stanislav Fiorovič, oddelenie technického servisu (Polygrafia) Adichem Slovakia Trnava: Veľtrh nám umožňuje poznať lepšie našu konkurenciu zo zahraničia. Veľtrhy nie sú pre nás také významné z hľadiska získavania zákazníkov. Tých vyhľadávame priamo, keďže v našej profesii chce skoro každý vzorku na odskúšanie.

Róbert Oškera, riaditeľ úseku obchodných činností, Toma Industries Trnava: Naša spoločnosť sa zúčastňuje na veľtrhoch. Aj prostredníctvom nich získavame nových zákazníkov. Znamená pre nás najmä prezentáciu našich výrobkov a zviditeľnenie spoločnosti vo svojej oblasti.

Jozef Hazucha, riaditeľ, Tamtron Trnava: V minulosti sme sa zúčastňovali, ale tento rok neplánujeme. Zúčastníme sa na nejakom iba ako pozorovatelia. Veľtrhy nie sú pre nás dostatočne efektívne. Sú tam stále tí istí ľudia. My skôr využívame internet.

Nemenovaný pracovník, Sherlock, Bezpečnostné systémy, Bratislava: Samozrejme, že sme sa vždy zúčastňovali na veľtrhoch, a aj v budúcnosti plánujeme. Získavame tam mnoho nových zákazníkov a aj prostredníctvom nich sa nám podarilo uzavrieť významné kontrakty.

menuLevel = 1, menuRoute = prakticke-hn, menuAlias = prakticke-hn, menuRouteLevel0 = prakticke-hn, homepage = false
23. november 2024 04:22