Európska komisia sa už teraz pripravuje -- v rámci svojho dlhodobého zámeru podporovať podnikateľov -- na prvý Európsky týždeň malých a stredných podnikov. Dátum jeho konania pripadne na budúci rok na dni od 6. do 14. mája. Ide o kampaň, ktorá propaguje podnikanie a informuje biznismenov o možnostiach ich podpory na európskej, národnej i lokálnej úrovni. Podujatie koordinuje generálny direktoriát Európskej komisie pre podnikanie a priemysel.
Všetky členské štáty EÚ, ale aj sedem krajín pochádzajúcich z územia mimo únie, sa zaviazali stať sa účastníkmi na Európskom týždni malých a stredných podnikov. Počas neho sa budú prezentovať tak národné, ako aj regionálne úrady, biznis organizácie, poskytovatelia podnikateľskej pomoci i vzdelávacie inštitúcie, ktoré predstavia podnikanie "vo svetle reflektorov".
Súčasťou akcie budú stovky podujatí po celej Európe. Uskutočnia sa trhy, konferencie, on-line podujatia, umelecké vystúpenia, dni otvorených dverí a súťaže. Európskemu podnikateľskému týždňu budú dominovať témy, ako podnikanie, inovácie, životné prostredie, rast, podpora podnikania, biznis stratégia či kreatívne myslenie.
Týždeň malých a stredných podnikov má povzbudiť a podporiť najmä ľudí z malého biznisu, aby komplexne využívali všetky možnosti. Znamená aj príležitosť inšpirovať potenciálnych podnikateľov, aby urobili prvý krok a začali pracovať na splnení svojich ambícií, píše sa na webe Európskej komisie.
StoryEditor