StoryEditor

Profily marketigových manažérov

08.04.2010, 00:00

Škoda Auto Slovensko
Roman Holienčík
marketingový manažér
Štúdium odboru marketing absolvoval na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave. Po zahraničnom pobyte v Nemecku a Rakúsku vstúpil do sveta automobilového biznisu na pozíciu obchodného manažéra v spoločnosti Matador Púchov, kde zodpovedal za realizáciu obchodnej stratégie spoločnosti v rámci predajno-servisnej siete a zastupoval spoločnosť vo verejných súťažiach. Od začiatku roku 2004 zastáva pozíciu marketingového manažéra v spoločnosti Škoda Auto Slovensko. Zodpovedá za marketingovú komunikáciu značky Škoda, ktorá napomáha realizovať strategické a obchodné ciele tejto značky na slovenskom trhu. Podieľal sa na príprave a realizácii mnohých ocenených mediálnych kampaní. V roku 2006 získal so svojím tímom pre slovenského importéra vozidiel Škoda celosvetové ocenenie Excellence in marketing. Zastupuje spoločnosť Škoda Auto Slovensko v Rade pre reklamu. "Základom dobre cielenej marketingovej komunikácie je vopred zistiť potreby a očakávania zákazníka."

BMW Slovensko
Peter Žoldoš
Senior marketing manager
Vyštudoval Vysokú školu ekonomickú v Bratislave so zameraním na obchod. Po ukončení štúdií nastúpil do reklamnej agentúry, ktorá počas deviatich rokov upevnila jeho presvedčenie a nadšenie pre prácu v marketingovej komunikácii. V tejto ceste pokračoval aj po prechode na stranu zadávateľa, kde v spoločnostiach Dr. Oetker a neskôr Peugeot Slovakia bol zodpovedný za stratégiu, plánovanie a realizáciu komunikácie týchto spoločností na Slovensku. Od roku 2008 zodpovedá za komunikáciu značky BMW na Slovensku. Radosť z jazdy, ale aj z kvality a inovatívneho prístupu ku komunikácii sú jeho krédom aj pri odovzdávaní racionálnych a emocionálnych hodnôt značky BMW. Svoju prácu považuje za nekonečný proces učenia, ktorý neustále otvára nové horizonty. Cesta je cieľom -- na nej sa cítia najlepšie nielen jeho produkty, ale aj on sám.

Auto Valušek
Petra Volčková
marketingová manažérka holdingu spoločnosti
Je absolventkou Slovenskej technickej univerzity v Bratislave, kde na Stavebnej fakulte vyštudovala odbor Ekonómia a riadenie v stavebníctve. Po ukončení vysokoškolského štúdia začala svoju pracovnú kariéru ako obchodná manažérka v menšej reklamnej agentúre. Od roku 2002 pôsobila ako samostatná marketingová pracovníčka vo vydavateľstve odbornej literatúry Verlag Dashöfer, kde sa okrem marketingovej komunikácie zameranej na predaj stavebnej a technickej literatúry osobne podieľala na vybudovaní a otvorení novej pobočky vydavateľstva v slovinskej Ľubľane. V závere svojho pôsobenia vo vydavateľstve viedla oddelenie marketingu. Na pozícii marketingovej manažérky v spoločnosti Auto Valušek pracuje od roku 2005. Zastrešuje marketing piatich automobilových značiek, ktoré spoločnosti holdingu Auto Valušek zastupujú. "Marketing v oblasti áut je práca, ktorá vás chytí za srdce a stane sa hneď od začiatku aj vaším koníčkom."

Continental Matador Rubber Púchov
Miloš Radosa
riaditeľ pre marketing a predaj
Narodil sa v apríli 1963 v Bojniciach. Následne sa jeho rodina odsťahovala do Trenčína, kde zostala dodnes. Po úspešnom ukončení trenčianskeho gymnázia absolvoval na Vysokej škole ekonomickej špecializáciu zahraničný obchod. Po štúdiách sa aktívne venoval ekonomickému riadeniu v renomovaných slovenských spoločnostiach, ako boli Omnia, Považské strojárne a Makyta Púchov. V súčasnosti pôsobí ako riaditeľ pre marketing a predaj firmy Continental Matador Rubber Púchov nielen na Slovensku, ale vykonáva tiež rôzne funkcie v dcérskych spoločnostiach firmy po celom svete.

Renault Slovensko
Martin Horeličan
Marketing manager
Je absolventom Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Hneď po ukončení školy v roku 1999 absolvoval ročný študijný program Copernic v Paríži, zameraný na štúdium manažmentu, marketingu, financií spojený so 6-mesačnou praxou vo francúzskom Renaulte v centrále v Paríži na oddelení CRM (Customer relationship management). V rokoch 2001 až 2004 pôsobil ako vedúci oddelenia marketingu náhradných dielcov, doplnkov a služieb Renault Slovensko. Zodpovedný bol za manažment a rozvoj oddelenia, rozvoj obchodu s náhradnými dielcami, doplnkami a službami, obrat a dosiahnutý zisk. Neskôr bol zónovým manažérom pre popredajné služby. Od augusta 2005 je marketingovým manažérom Renault Slovensko. Zodpovedá za marketingovú stratégiu značiek Renault a Dacia a ich jednotlivých modelov a za obchodné výsledky v predaji nových vozidiel na slovenskom trhu. Tiež má na starosti kompletnú koordináciu marketingových aktivít -- od prieskumu slovenského automobilového trhu cez obchodnú podporu, koordináciu produktových manažérov, oddelenia reklamy až po distribúciu. Patrí k tomu aj kompletná starostlivosť o marketingovú podporu jednotlivých modelov, cenotvorba, návrhy a realizácia obchodných akcií, prezentácia modelov na tlačových konferenciách. "V Renaulte som už desiaty rok. Oddelenie sme v podstate vybudovali od jeho začiatkov, ako z prvých na Slovensku sme zaviedli pravidelné servisné akcie pre našich zákazníkov -- Servisné dni Renault."

Kia Motors Slovakia
Dušan Dvořák
Senior manažér oddelenia komunikácie a vzťahov s verejnosťou

V roku 1998 absolvoval Fakultu podnikového manažmentu EU v Bratislave. Pôsobil v Energetickom centre Bratislava, kde riadil projekty v oblasti osvety energetickej efektívnosti. Neskôr pracoval v medzinárodnej PR agentúre Mmd a mal na starosti komunikáciu globálnych spoločností. Od roku 2005 pracuje v spoločnosti Kia Motors Slovakia, kde vybudoval a vedie oddelenie komunikácie a zastáva aj funkciu hovorcu spoločnosti. Riadi externú a internú komunikáciu, zabezpečovanie podujatí a návštev v spoločnosti, vzťahy so štátnou správou pri realizácii investícií, ako aj aktivity v oblasti filantropie. "Počas prvých dvoch rokov bolo pre mňa nesmierne zaujímavé sledovať výstavbu závodu na zelenej lúke a spustenie výroby nového automobilu. Veľmi sa mi páči dynamika, akou sa naša spoločnosť vyvíja smerom vpred, na Slovensku, ale aj celosvetovo, čo kladie na nás vysoké nároky, no zároveň nám dáva silnú motiváciu. V komunikácii som zástancom transparentnosti a vždy sa snažím uspokojiť 'dopyt' po informáciách. Stretávam veľa zaujímavých ľudí, komunikujem na medzinárodnej úrovni, čo je síce náročné, ale veľmi inšpiratívne a atraktívne. Vysoko si vážim podporu ľudí z môjho tímu, vďaka ktorým môžeme spúšťať nové projekty, budovať a zlepšovať vzťahy našej spoločnosti."

Peugeot Slovakia
Ivana Orviská
manažérka pre komunikáciu a PR
Vyštudovala Ekonomickú univerzitu v Bratislave. Počas svojej kariéry absolvovala rôzne zahraničné stáže zamerané najmä na oblasť obchodu a marketingu. Bola členkou rôznych medzinárodných komisií v rámci špecializovaných odborných projektov tak za organizáciu U.F.I. (Union Foires International ), ako aj za spoločnosť Automobiles Peugeot. Svoju kariéru začínala v spoločnosti Incheba Bratislava, kde pracovala počas šiestich rokov ako riaditeľka obchodnej skupiny či riaditeľka pre marketing a PR. Od roku 1997 začala pracovať pre importéra značku Peugeot ako manažérka pre marketing, PR a vzdelávanie koncesionárskej siete a po vstupe priameho zástupcu spoločnosti Automobiles Peugeot v roku 2001 pokračovala vo funkcii marketing a PR manažérka. V súčasnosti sa podieľa na príprave a uvedení kompletnej stratégie pôsobenia značky na Slovensku, rozbieha a realizuje nové nosné projekty, je zodpovedná za externú, ako aj internú komunikáciu public relation, krízový manažment a organizáciu eventov. "S radosťou pracujem pre spoločnosť, kde môžem v plnej miere uplatniť svoje skúsenosti, ako aj svoju kreativitu a v ktorej následne je vidieť aj výsledky môjho úsilia."

Volkswagen Slovakia
Daniela Rutsch
vedúca oddelenia Public relations/Komunikácia
Vyštudovala odbor Komunikácia/ Media sciences, ekonomiku a politické vedy na Lipskej univerzite v Nemecku a Štrasburskej univerzite vo Francúzsku. V koncerne Volkswagen pôsobí od roku 2002. V roku 2003 odišla do centrály koncernu VW vo Wolfsburgu na oddelenie produktovej komunikácie. Po dvoch rokoch prebrala zodpovednosť za medzinárodnú komunikáciu. V tejto pozícii koordinovala komunikáciu na medzinárodných trhoch a tiež napríklad aj produktové prezentácie VW Eos a VW Jetta. V roku 2007 sa stala vedúcou oddelenia PR/Komunikácie vo Volkswagen Slovakia. "Ľudia sú tou najdôležitejšou súčasťou firmy. Našou úlohou je vytvárať a udržiavať obojsmernú komunikáciu a porozumenie medzi zamestnancami, ale aj spoločnosťou a jej vonkajším prostredím."

menuLevel = 1, menuRoute = prakticke-hn, menuAlias = prakticke-hn, menuRouteLevel0 = prakticke-hn, homepage = false
24. apríl 2024 17:56