StoryEditor

Slováci sú šetrnejší ako Slovenky

03.08.2010, 00:00
Autor:
(is)(is)

Trom štvrtinám slovenských mužov zostáva na konci mesiaca po zaplatení všetkých účtov aspoň malá suma peňazí. Ženám sa to podarí v 66 percentách. Vyplýva to z prieskumu MasterIndex, ktorý uskutočnila spoločnosť MasterCard. Iba polovica opýtaných pritom verí, že sa im počas nasledujúceho roka podarí usporiť aspoň nejakú sumu. Muži tiež častejšie nakupujú na internete, a to hlavne elektroniku, knihy, hudbu, DVD a CD a vybavenie do domácnosti.

Spotrebiteľský prieskum MasterIndex pre MasterCard uskutočnila spoločnosť GfK. "Snažíme sa sledovať trendy a vývojové tendencie v nákupnom správaní držiteľov kariet, aby sme zareagovali na ich potreby a prispôsobili im naše služby. Preto sme skúmali, ako sa muži stavajú k nákupom na internete z hľadiska bezpečnosti i nakupovaného sortimentu," dodáva Milan Laitl, obchodný riaditeľ MasterCard Europe pre Slovensko.

V porovnaní s českými mužmi nakupuje cez internet na Slovensku menšie percento mužov. Zatiaľ čo Čechov nakupuje 96 percent, Slovákov je to o tri percentuálne body menej.

Aj keď pre polovicu opýtaných mužov je dizajn karty nepodstatný, 36 percent by bolo rado, keby bola karta vyrobená z materiálov šetrných k životnému prostrediu a ďalšia takmer tretina by uvítala, keby na karte mohli mať fotografiu, ktorú by si sami vybrali.

menuLevel = 1, menuRoute = prakticke-hn, menuAlias = prakticke-hn, menuRouteLevel0 = prakticke-hn, homepage = false
05. november 2024 09:40