Dominika Cibulková: Domi.Pomee! Tento – hoci nie celkom spisovný – pokrik sa stal symbolom austrálskeho víťazstva Dominiky Cibulkovej. A nielen to. Len pár dní po finále Australian Open sympatická tenistka predstúpila v Bratislave pred médiá a verejnosť s vlastnou značkou oblečenia. Brand Domi však podľa jej slov nemá (aspoň zatiaľ) prinášať vysoké zisky. „Zatiaľ je to nastavené tak, že zarábať nebudem. A potom uvidíme, čo bude ďalej,” povedala tenistka HN tesne po uvedení značky. To, čo jej „Domi“ zarobí, pôjde na charitu – do jej vlastnej nadácie. Cesta k vlastnému brandu pre Cibulkovú nebola jednoduchá. Kým sa z nápadu na vlastnú značku stalo reálne tričko či šiltovka, prešli dva roky. „Trvalo dlho, kým sme to dali dokopy,” prizná... |
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.