Máte vlastné video a neviete, čo s ním? Zaveste ho na sociálnu sieť s videami YouTube a môžete sa stať milionárom.
Platí sa za počet zhliadnutí videí. Teda platí jednoduchá rovnica - čím má vaše video viac kliknutí, tým viac peňazí vám zarobí. Dostávate totiž časť príjmov z reklamy. Odmena za tisíc klikov sa pohybuje od 70 centov do 7 dolárov.
Nechajte sa inšpirovať TOP 5 najdrahšími videami a kanálmi (cena je prepočítaná kurzom 7 USD/1 000 klikov).
5. RealAnnoyingOrange
13,3 milióna dolárov (1,9 miliardy klikov)
Hlavný hrdina Annoying Orange sa zrodil v roku 2009 a odvtedy svojimi rečami terorizuje všetko ostatné ovocie. Tvorca seriálu Dane Boedigheimer chcel pôvodne vytvoriť len jedno video, no získalo si toľko fanúšikov, že musel pokračovať.
4. BlueXephos
16,1 milióna dolárov (2,3 miliardy klikov)
Tento kanál (v roku 2008 ho založili Lewis Brindley and Simon Lane) združuje fanúšikov videohier. Tí sem nahrávajú videá, ako prechádzajú rôznymi úrovňami hier. V marci 2013 bol dokonca najsledovanejším kanálom na YouTube.
3. RayWilliamJohnson
18,2 milióna dolárov (2,6 miliardy klikov)
Ray William Johnson je videobloger z Oklahoma City. Popularitu získal svojou sériou Equals Three, kde komentoval rôzne virálne videá.
2. Smosh
19,6 milióna dolárov (2,8 miliardy klikov)
Ian Hecox a Anthony Padilla, komediálne duo, založili svoje kanál v roku 2005. Do pozornosti sa dostali videom na úvodnú skladbu animovaného seriálu Pokemon, ktoré malo 27 miliónov zhliadnutí.
1. Pewdiepie
21 miliónov dolárov (viac než 3 miliardy klikov)
Pewdiepie, vlastným menom Felix Arvid Ulf Kjellberg, je videobloger zo Švédska. Špecializuje sa hlavne na videohry. Od decembra 2013 má viac než 17 miliónov priaznivcov a ich počet rastie.
Zdroj: therichest.com