LinkedIn totiž už minulý rok prišiel na trh so zaujímavými novinkami vrátane novej publikačnej platformy a vylepšenej funkcie „Kto videl tvoj profil“.
Tu je zopár užitočných rád, pomocou ktorých spravíte zo svojho účtu užitočný nástroj, ktorý vás udrží v kontakte s ľuďmi z vášho biznisu a zároveň vás jednoducho nájdu aj personalisti.
Nasledujte svojho obľúbeného „vplyvného“ na Pulse
Možno ste si to nevšimli, ale LinkedIn chrlí myšlienky rôznych vplyvných ľudí z celého sveta. Stránka Pulse zhromažďuje ich príspevky. Momentálne tam je asi 500 „vplyvných“ z rôznych oblastí biznisu a ich príbehy sú zoradené v zbierkach.
Môžete si teda vybrať, koho príspevky chcete vidieť na vašom profile. Výhodou je, že nielenže dostanete najnovšie poznatky od neuveriteľne úspešných ľudí, ale tiež to ukazuje personalistom, aké sú vaše záujmy a ciele.
Zdieľajte relevantné články
Tak, ako je Facebook či Twitter výborný na zdieľanie zaujímavých krátkych postov so svojimi priateľmi, tak je LinkedIn miesto na zdieľanie článkov a videí, ktoré súvisia s vaším biznisom.
Čoskoro budú môcť všetci užívatelia používať LinkedIn ako blog. Vo februári otvoril publikačnú platformu pre prvých 25-tisíc užívateľov. Čoskoro budú mať túto možnosť všetci, ak by ste túto aplikáciu chceli využívať už skôr, môžete o to LinkedIn požiadať už teraz.
Vyhoďte kontakty, ktoré ste dlhšie nepoužili
Vývojári sa najskôr funkcii blokovania užívateľov bránili zubami-nechtami. No nakoniec ju predsa len pripustili. Takže ak si neželáte, aby si niekto pozeral informácie o vás, môžete to jednoduchým nastavením na jeho profile zablokovať.
Monitorujte, kto si pozerá vašu stránku
Už čoskoro budú môcť všetci užívatelia využívať prerobenú službu „Kto si pozeral môj profil“. Nebude to už služba iba pre prémiových užívateľov.
Pridávajte sa do skupín, aby ste boli viditeľnejší
LinkedIn tvrdí, že ľudia, ktorí sú aktívni v skupinách, majú 4- krát vyššiu návštevnosť profilu v porovnaní s tými, ktorí sú neaktívni. Dobrým miestom, kde začať s pridávaním do skupín, je tá vaša domovská, kde zistíte, o čom je práve reč a podľa toho si možete vyberať skupiny.
Použite "Relationship tab" na monitorovanie vašich kontaktov
Ak si chcete medzi priateľov pridať niekoho, koho osobne nepoznáte, pošlite mu predtým správu, v ktorej vysvetlíte, prečo sa s ním chcete spojiť a aké výhody mu budú z vášho priateľstva plynúť. Ako bude sieť vašich kontaktov rásť, môžete začať používať "Relationship tab" na vašej stránke, aby ste si pripomenuli detaily, ktoré sa týkajú vášho profesionálneho vzťahu s týmto človekom.
Kliknite na zoznam pracovných ponúk
Je veľmi jednoduché používať zoznam pracovných ponúk, a to najmä v čase, keď si hľadáte zamestnanie, alebo sa obzeráte po nových zamestnancoch. Všetky vaše vyhľadávania zostanú tajné, takže sa nebojte browsovať po zoznamoch na LinkedIn.
Zdroj: Businessinsider.com