StoryEditor

Ako riešia obchodníci nechcené darčeky a reklamácie

28.12.2014, 23:04
Autor:
turtur
Viaceré obchodné systémy umožňujú zákazníkom vrátiť tovar aj bez dôvodu. Pre HN tiež povedali, ako postupujú pri reklamáciách poškodeného tovaru.

1.
Lidl 

Zákazníkom ponúkame možnosť vrátiť spotrebný tovar v nepoškodenom a nepoužitom stave a v originálnom obale do 30 dní od jeho zakúpenia, a to aj bez uvedenia dôvodu. V rámci našej ponuky umožňujeme výmenu tovaru alebo vrátanie peňazí. Treba však predložiť pokladničný doklad. Súčasťou nášho nadštandardného zákazníckeho servisu okrem iného je aj internetová stránka www.lidl-service-com, na ktorej možno nájsť návody a videá v národných mutáciách. Čo sa týka vybavovania reklamácií, postupujeme v zmysle zákona. 
Tomáš Bezák, hovorca Lidlu


2.
COOP Jednota Slovensko

Pri nepotravinárskom tovare treba rozlišovať reklamáciu a možnosť vrátenia, prípadne výmeny tovaru bez uvedenia relevantného dôvodu. Pri reklamáciách dodržiavame reklamačný poriadok, ktorý sa nachádza v našich predajniach. V prípade, že zakúpený výrobok vykazuje nedostatky, počas plynutia záručnej lehoty má kupujúci právo uplatniť riadnu reklamáciu. Postup pri uplatnení a vybavení reklamácie upravuje zákon o ochrane spotrebiteľa. Spotrebiteľ prinesie takýto nepotravinársky tovar do predajne, kde ho kúpil. Vypíše sa reklam...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2007-01-31 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Stonehenge mal svoj "hotel"
01 - Modified: 2025-03-07 08:48:44 - Feat.: - Title: Minulý rok potrápil aj obchodné reťazce, konsolidačný balíček zastavil oživenie dopytu 02 - Modified: 2025-01-27 09:16:32 - Feat.: - Title: Vafle s kuraťom či rybičky vo Walmarte. Na týchto veciach si fičia Američania, nám prídu maximálne divné 03 - Modified: 2025-01-24 15:43:55 - Feat.: - Title: Bojkot chorvátskych spotrebiteľov výrazne znížil tržby v obchodoch 04 - Modified: 2025-01-24 06:00:00 - Feat.: - Title: Ste shopoholička? Ako rozpoznať varovné signály nám vysvetlila odborníčka Zora Inka Grohoľová 05 - Modified: 2024-10-31 11:06:13 - Feat.: - Title: Domáce obchodné siete neevidujú žiadne citeľné výpadky vajec na pultoch, informuje Zväz obchodu
menuLevel = 1, menuRoute = prakticke-hn, menuAlias = prakticke-hn, menuRouteLevel0 = prakticke-hn, homepage = false
18. máj 2025 03:53