1.
Lidl
Zákazníkom ponúkame možnosť vrátiť spotrebný tovar v nepoškodenom a nepoužitom stave a v originálnom obale do 30 dní od jeho zakúpenia, a to aj bez uvedenia dôvodu. V rámci našej ponuky umožňujeme výmenu tovaru alebo vrátanie peňazí. Treba však predložiť pokladničný doklad. Súčasťou nášho nadštandardného zákazníckeho servisu okrem iného je aj internetová stránka www.lidl-service-com, na ktorej možno nájsť návody a videá v národných mutáciách. Čo sa týka vybavovania reklamácií, postupujeme v zmysle zákona.
Tomáš Bezák, hovorca Lidlu
2.
COOP Jednota Slovensko
Pri nepotravinárskom tovare treba rozlišovať reklamáciu a možnosť vrátenia, prípadne výmeny tovaru bez uvedenia relevantného dôvodu. Pri reklamáciách dodržiavame reklamačný poriadok, ktorý sa nachádza v našich predajniach. V prípade, že zakúpený výrobok vykazuje nedostatky, počas plynutia záručnej lehoty má kupujúci právo uplatniť riadnu reklamáciu. Postup pri uplatnení a vybavení reklamácie upravuje zákon o ochrane spotrebiteľa. Spotrebiteľ prinesie takýto nepotravinársky tovar do predajne, kde ho kúpil. Vypíše sa reklam...
Zostáva vám 85% na dočítanie.