14. T Mobile (68/100)
Klientov mobilných operátorov najviac v roku 2013 frustrovali: záručný a pozáručný servis riešený cez call centrá a prenosová rýchlosť dát. Spomedzi všetkých operátorov v USA získal najhoršie hodnotenie T Mobile.
14. Delta (68/100)
Pri aerolinkách ľudí najviac trápia zlé služby a poplatky. Od minulého roku si Delta polepšila o tri body a spomedzi leteckých spoločností je na tom v rebríčku najlepšie.
11. Cox Communications television service (65/100)
Poskytovatelia TV služieb nemajú dobré meno a navyše musia bojovať s konkurenciou šíriacou signál prostredníctvom satelitu či optických káblov. Zákazníkov hnevajú napríklad ich marketingové praktiky, kedy ich nalákajú na nízke ceny a neskôr ich skokovo zvýšia. Spoločnosti Cox, štvrtému najhoršie hodnotenému poskytovateľovi TV služieb, vyčítali hlavne rastúce poplatky.
11. AT&T Internet service (65/100)
Internetoví provideri sú z celkového počtu 43 hodnotených odvetví na tom najhoršie. Pritom ďalším službám, ktoré AT&T poskytuje, sa vodilo lepšie. Jej televízia získala 71 bodov, pevná telefónna linka 73 a mobilné služby 70 bodov.
11. Twitter (65/100)
Sociálne siete sa musia vyrovnať s problémami ohľadom ochrany osobných údajov, rastúcim počtom užívateľov. Sklamaním pre užívateľov je aj zvyšujúci sa počet reklamný banerov a prídavných aplikácií, cez ktoré sa musia prebojovať, aby sa dostali k tomu, čo potrebujú. Twitter má aktuálne lepšie skóre než LinkedIn a Facebook.
7. American Airlines (64/100)
Aj keď si firma mierne polepšila oproti minulému roku, stále zostáva treťou najhoršie hodnotenou aerolinkou.
7. Charter Communications television service (64/100)
Táto spoločnosť má naozaj veľmi zlé hodnotenie na poli poskytovateľov predplatených TV služieb a kábloviek. Za posledných 10 rokov získala v hodnotení vyššie skóre než 60 len trikrát.
7. CenturyLink Internet service (64/100)
Vysoké náklady, problémy so spoľahlivosťou a rýchlosťou. Tým naštvala Američanov firma CenturyLink, najhorší internetoví provider. Navyše zlé hodnotenie dostala aj jej pevná telefónna linka a skončila na druhom mieste vo svojom sektore.
7. US Airways (64/100)
Firma má druhé najhoršie skóre spomedzi aeroliniek. Veľa nádejí firma vkladá do fúzie s American Airlines, čo by mohlo vylepšiť aj jej image v očiach zákazníkov.
3. LinkedIn (62/100)
Ľudí najviac trápia spoplatnené služby, ktoré spoločnosť poskytuje.
3. Facebook (62/100)
Reklama, časté zmeny vzhľadu, zmeny pravidiel a problémy s ochranou súkromia. Preto Američania poslali Facebook na tretie miesto.
3. United Airlines (62/100)
United má už druhý rok po seba získal nálepku najhoršia letecká spoločnosť. Zlepšiť mienku u zákazníkov nepomohlo ani zlúčenie so spoločnosťou Continental.
3. Comcast Internet service (62/100)
Comcast by sa mal nad sebou vážne zamyslieť. Je totiž najhoršie hodnotenou firmou v najhoršie hodnotenom odvetví. Dôvody sa opäť opakujú: vysoké náklady, nízka spoľahlivosť a rýchlosť prenosu.
2. Time Warner Cable television service (60/100)
Keď dáte ľuďom niečo zadarmo, už si za to nepýtajte poplatky. Tak to urobil Time Warner so svojimi modemami. Ak sa k tomu pripočítajú aj sťažnosti s call centrom, tak výsledkom je najhorší poskytovateľ TV a telefónnych služieb a druhý najhorší internetový provider. Napriek tomu príjmy spoločnosti zo širokopásmového pripojenia a služieb rastú.
1. Long Island Power Authority (43/100)
Pohoršením o sedem bodov sa táto newyorská spoločnosť pôsobiaca v sektore verejných služieb dostala na vrchol firiem, ktorá najviac naštvali Američanov v roku 2013. Časté výpadky prúdu po veľkých búrkach, pomalé a nedostatočné reakcie úradov jej najviac uškodili.
Zdroj: ACSI
Poznámka: nižšie skóre = horšia spoločnosť